Premiérovú telenovelu sledovalo 79-tisíc mladších divákov, v 12+ ich bolo podľa informácií Mediálne.sk 160-tisíc. V univerzálnej cieľovke zahŕňajúcej aj divákov nad 54 rokov mal seriál aj vyšší share (14,7 %).
Čísla z reklamne dôležitej cieľovky však boli nižšie ako v prípade formátu Ochrancovia, ktorý Joj štartovala v marci a ukončila v minulom týždni. Scripted-reality séria sa v piatok lúčila s podielom 17 percent, v rovnakom týždni ale dosiahla aj úroveň 18,6 percenta.
Markíze sa v slote po 17. hodine uvoľnila cesta – Prvé Televízne noviny dosiahli v 12 – 54 tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel (33,5 %), magazín Reflex najvyšší v roku 2014 (32,5 %). Stúpol aj pôvodný seriál Chlapi neplačú s ratingom 7,6 percenta a podielom 34,4 percenta, čo bol zas štvrtý najlepší výkon v rámci druhej série vysielanej od januára.
Vo večernej repríze na Wau nespravila Búrka takisto výraznejší výsledok – share v 12 – 54 sa pohyboval okolo jedného percenta.
Lepšie sa na Joj uviedol americký akvizičný seriál Agienti S.H.I.E.L.D., ktorý bude televízia vysielať s týždennou periodicitou. Prvú časť v pondelok po 21:30 videlo takmer 200-tisíc divákov v 12 – 54, čo Joj prinieslo slušný podiel 21 percenta – vyšší ako v prípade Paneláka. Lídrom zostala Markíza s Rodinnými prípadmi, ktoré mali 250-tisíc divákov a share 25,9 percenta.
Štandardne dopadol prime-timeový súboj Búrlivého vína a spomínaného Paneláka, ktorému tvorcovia od tohto týždňa vrátili dramatické zápletky. Na „nový“ Panelák bolo zvedavých 246-tisíc mladších divákov, čo zodpovedá výkonom z ostatného obdobia. Podiel Joj sa v 12 – 54 vyšplhal na 20,4 percenta.
Búrlivé víno sledovalo 389-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 32,3 percenta. Seriál bol najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách, keď predstihol Televízne noviny (11,0 % / 38,7 % v 12 – 54).
V pondelkovom prime-time uviedla novinku aj Markíza na svojej menšej stanici Doma, kde pred týždňom vysielala šou Hitovica. Kriminálny seriál Parížske zločiny sa uviedol podielom 4,5 percenta v 12 – 54.