Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získala relácia Milujem Slovensko na Jednotke, ktorú sledovalo 275-tisíc divákov. Na druhej priečke skončil Duel, ktorý si pozrelo 209-tisíc ľudí. Relácia Cestou necestou na Jednotke prilákala k televíznym obrazovkám 183-tisíc divákov. Na štvrtej priečke skončila relácia Bez servítky na TV JOJ, ktorú si pozrelo 180-tisíc ľudí. Rebríček top päť dopĺňa relácia Všade dobre, doma naj, ktorú videlo 178-tisíc divákov.

Report
Zdroj: Media and Digital Services

V rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 bola na prvej priečke relácia Milujem Slovensko s trhovým podielom 16,8 percenta. Na druhom mieste skončila relácia Bez servítky s podielom 20,8 percenta. Cestou necestou na treťom mieste mala 13 percent trhového podielu. Pacific Rim 2 získal 12,1 percenta a Muž z Toronta 12,2 percenta trhového podielu.

Najvyšší celkový trhový podiel dňa (28,2 percenta) získala Markíza Group, 21,5 percenta patrilo JOJ Group. RTVS Group dosiahla 11,7 percenta a TA3 mala 2,1 percenta.

Report
Zdroj: Media and Digital Services
Report
Zdroj: Media and Digital Services