Trieda 9.A včera na obrazovke verejnoprávnej Jednotky neutiahla priemerný share stanice, skončila dokonca výrazne pod ním. Pilotný diel novej reality šou zo školského prostredia si pozrelo iba 88-tisíc divákov z primárnej cieľovej skupiny divákov starších ako 12 rokov. Rating dosiahol hodnotu 1,9 % a trhový podiel výrazne podpriemernú úroveň 4,2 %. Sezónny priemer prvého kanála je v súčasnosti 8,5 %. Formát si nenašiel ani mladšieho diváka, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal podiel 3,7 %.
Verejnoprávnej novinke vytvárala nábehovú krivku súťažná šou 5 proti 5 špeciál (7,6 % v 12+ a 6,0 % v 12-54), ktorá taktiež nedosiahla úroveň priemeru stanice. K obrazovkám pritiahla 169-tisíc divákov. Na Triedu 9.A nadväzoval premiérový diel seriálu Dr. House (5,1 % v 12+ a 5,2 % v 12-54), ktorý si pozrelo už len 80-tisíc divákov.

Zdroj: RTVS
Štvrtkovému večeru podľa tlačovej správy dominovala Markíza s reality šou Farma (38,0 % v 12-54), ktorá trvala až takmer do 21:50. Po skončení konkurenčného seriálu Panelák (24,1 % v 12-54) na Joj tak rastie a naberá vyšší trhový podiel. Rovnakú taktiku Markíza uplatnila aj v utorok, keď Farma končila až okolo 22:00. Farmu si pozrelo celkovo 766-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Joj oproti nej vysielala s podpriemerným výsledkom aj seriál Kosti (20,1 % v 12-54).
Seriál Ordinácia v ružovej záhrade (26,8 % v 12-54) si na Markíze vďaka posunu na neskorší čas z hľadiska trhového podielu polepšil. Podľa tlačovej správy bol v čase vysielania jednotkou na trhu. Reality šou Hotel Paradise si na Joj pozrelo 24,6 % mladších divákov.
Televízia Doma s tradične vysoko nadpriemernými výkonmi odvysielala ďalšie diely seriálov Sultán (12,4 % v 12-54) a Druhý dych (16,4 % v 12-54). Konkurenčná Plus na ne nestačila s filmom James Bond: Dych života (4,3 % v 12-54).
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.