Najsledovanejším programom utorka v slovenských televíziách bol seriál Búrlivé víno. Markíza vysielala poslednú časť prvej série, ktorú si pozrelo 382-tisíc divákov zo strategickej cieľovke 12-54.
Celkovo finále seriálu, ktorý už od štvrtka pokračuje ďalšími časťami, sledovalo 736-tisíc ľudí.
U mladších divákov Markíza zaznamenala share 36,4 percenta, čo bol najlepší výsledok, odkedy sa seriál vysiela v prime-time (súhrnné čísla nižšie v správe).
O štyri desatinné body si Búrlivé víno zlepšilo maximum, ktoré prepísalo predtým naposledy 108. časťou v pondelok (share 36,0 %).
Panelák na Joj v utorok v rovnakom čase sledovalo 258-tisíc mladších divákov (24,3 %), bol druhým najsledovanejším programom dňa.
Jednotkou na trhu bol v ďalšom priebehu utorkového večera podľa informácie Markízy z tlačovej správy aj seriál Horúca krv, detaily o sledovanosti televízia neuviedla. Film Naša rodinná svadba s približne rovnakým začiatkom na Joj videlo 148-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,3 %).
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou dňa u mladších divákov bol tentoraz Šport na Jojke s 243-tisíc divákmi (7,4 % / 30,9 %).
Čo sa týka Búrlivého vína, ktoré sa v tohtoročnej časti televíznej sezóny vypracovalo na stabilne najsledovanejší nespravodajský program komerčného lídra, jeho všetkých 109 odvysielaných častí dosiahlo v 12-54 priemerný rating 11,9 percenta (395-tisíc divákov), priemerný podiel bol 35,8 percenta.
Vo všeobecnej cieľovke 12+ malo Búrlivé víno priemernú sledovanosť 15,2 percenta a share 36,1 percenta. Celkový priemerný počet divákov pri obrazovkách – 711-tisíc – potvrdzuje výrazné zastúpenie starších divákov.
Najvyšší share počas celej doby vysielania zaznamenala vinárska sága ešte pri podvečernom nasadení – 20. marca (45,6 % v 12-54). Najviac ľudí sledovalo druhú časť z nasadenej dvojporcie v pondelok 1. apríla (870-tisíc divákov) pri premiére seriálu v prime-time.
Búrlivé víno - sledovanosť 1. série | ||||
Nasadenie | Rating 12-54 (%) | Share 12-54 (%) | Rating 12+ (%) | Share 12+ (%) |
1. januára - 29. marca (access prime) | 11.9 | 39,0 | 14,5 | 37,0 |
1. apríla - 18. júna (prime-time) | 11,9 | 32,2 | 16,0 | 35,1 |
1. januára - 18. júna (celkovo) | 11,9 | 35,8 | 15,2 | 36,1 |
Priemerná sledovanosť Búrlivého vína v hlavnom vysielacom čase (od 1. apríla do 18. júna) dosiahla v komerčnej cieľovke 11,9 percenta, priemerný trhový podiel bol 32,2 percenta, čo je výkon výrazne nad sezónnym priemerom stanice.
V podvečernom nasadení (od 1. januára do 29. marca) mal seriál priemerný share u mladšej diváckej skupiny na úrovni 39,0 percenta a priemernú sledovanosť 398-tisíc divákov.