Prvá pôvodná relácia L.O.V.E. už je potvrdená na sezónu 2010/2011. Historicky prvá sezóna relácie televízie Doma L.O.V.E. sa pre ňu v závere skončila dobre: v júni mala dosiaľ najvyššie čísla. Vyplýva to z dát poskytnutých PR oddelením stanice.
Najsledovanejšie vydanie L.O.V.E. bolo odvysielané v pondelok 7. júna – talk show vtedy prekonala všetky dovtedy dosiahnuté výsledky sledovanosti aj trhových podielov v skupine 12+ (46-tisíc divákov/share 3,4 %), reklamne dôležitej 12-54 (33-tisíc/3,7 %) i programovo najvýznamnejšej cieľovke žien od 12 do 54 rokov (20-tisíc, 4,3 %). Maximum dosiahla napriek tomu, že napríklad konkurenčná Joj v tom čase vysielala finále prvej série Afér. Rekord priniesla téma Je treba zabiť Davida?! s hosťom Michalom Davidom.
Jún znamenal pre L.O.V.E. najvyššie hodnoty; v skupine 12-54 mala vtedy share 2,2 %. Začiatkom mesiaca si pripísala i najlepší týždenný výsledok 2,4 % – stalo sa tak v 22. týždni 2010, kedy mala aj samotná stanica podľa tlačovej správy najsilnejší prime-time svojej histórie.
Celkovo L.O.V.E. od svojho štartu do skončenia prvej "série" 17. júna dosahovala v skupine 12-54 trhové podiely okolo staničného priemeru: mala 1,8 %, kým stanica Doma 2,1 %. Výsledok však skresľuje fakt, že Doma je najsilnejšia popoludní vďaka latinskoamerickým telenovelám a tým si zvyšuje celodenné podiely. V prime-time sa jej darí menej, sezónny priemer má len 1,2 %. A ten relácia L.O.V.E. prekračovala takmer vždy.
Podobne sa relácii darilo aj u žien 12-54, na ktoré televízia Doma nastavuje programovú štruktúru. V nej získalo L.O.V.E. podiel 2,2 %, pričom staničný priemer je 2,9 %. V prime-time má Doma iba 1,6 %. Mesačné priemery L.O.V.E. postupne rástli - z aprílových 1,9 % cez májové 2,0 % až k priemeru 2,9 % za prvých sedemnásť júnových dní.
Najsilnejšou skupinou divákov L.O.V.E. boli ženy od 12 do 34 rokov – u nich dosiahla prvá sezóna share 3,3 %. Stanica v tlačových správach občas zdôrazňuje aj to, že L.O.V.E. pozerajú i muži. Napríklad najsledovanejšie vydanie s Michalom Davidom malo v cieľovej skupine mužov 12-54 podiel na trhu 3 %.
L.O.V.E. od 5. apríla do 17. júna
12+ priemerne 27-tisíc divákov, share 1,8 %
12-54 priemerne 17-tisíc divákov, share 1,8 %
ženy 12-54 priemerne 11-tisíc divákov, share 2,2 %
ženy 12-34 priemerne 7-tisíc divákov, share 3,3 %
Prvá pôvodná tvorba televízie Doma L.O.V.E. sa neskončí po svojej prvej sezóne. "Na jeseň sa diváci môžu tešiť na jeho pokračovanie," povedala pre Mediálne.sk programová riaditeľka Silvia Porubská. V reprízach sa vráti 5. júla a dostane nový vysielací čas; pôjde každý pracovný deň približne medzi 15:30 a 16:30. Viac informácií o letnom opakovaní L.O.V.E.