Akčná nedeľa

Po dvoch dňoch zábavy nastúpila v nedeľu večer akcia a krimi. Najsledovanejším programom bol americký seriál Magnum I., ktorý pritiahol pred obrazovky Jojky najskôr 210-tisíc divákov a potom aj 167-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Markíza išla do boja o diváka s trilerom Parker a zaujala 200-tisíc divákov. Top trojku uzatvorilo Nové bývanie vďaka 186-tisícom divákov.  

Nedeľným politickým diskusiám kraľovala O 5 minút 12 so 179-tisícmi divákov a prekonala reláciu V politike so 163-tisícmi divákov.  

Akčná nedeľa bola aj v prípade cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov, avšak prvé miesto patrilo trileru Parker so 17,1-percentným trhovým podielom. Dve epizódy seriálu Magnum I. získali 12,1 percenta a 11,1-percenta trhového podielu, ale Nové bývanie malo viac, teda 16 percent.  

Úspech zaznamenal aj komediálny program ako film Jak se krotí krokodýli (16,1-percenta) či epizódy seriálu Horná Dolná (14,7 percenta a 15,1 percenta).  

Celkovo si skupina Markíza polepšila na vyše 27 percent, ako aj Joj Group na vyše 18 percent, RTVS bola nad desiatimi percentami a TA3 atakovala 2,5 percenta celodenného trhového podielu. 

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Doprajte si čas: „Nedá sa na príkaz obľúbiť si cudzie deti. Láska a vzájomnosť sa musia budovať a rovnako vzájomná dôvera,“ vysvetľuje psychológ Ľudovít Dobšovič.
Neprehliadnite

Ak rodičia v americkom Illinois zarábajú na videách s deťmi, časť peňazí im musia odkladať