Druhý augustový víkend priniesol okrem dní s pekným počasím aj dávku zábavných a zaujímavých televíznych programov. Ktoré patrili k tým najsledovanejším? Pozrime sa na jednotlivé dni.
Zábava a cestopis
Piatkové prvenstvo v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12+ si odniesla šou Milujem Slovensko, ktorú si nenechalo ujsť 249-tisíc divákov. Zábavný program na kanáli Jednotka RTVS bol úspešnejší než komédia Kameňák 3 vysielaná na Markíze (146-tisíc divákov) či francúzska komédia Nútené pristátie (139-tisíc divákov).
Ľudí však zaujal aj ďalší program na RTVS a to relácia Cestou necestou, ktorá sa umiestnila na druhom mieste vďaka 156-tisícom divákov. Sériu úspechov rozšírili aj Rodinné prípady, ktoré sa dostali do top trojky.
Komediálny večer bol zrejme hlavným programom cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov, keď film Kameňák 3 získal prvé miesto s 15,2-percentným trhovým podielom, šou Milujem Slovensko so 14,1-percentným trhovým podielom a Nútené pristánie malo z tretieho miesta trhový podiel 12,1 percenta. Svojho diváka si našla aj relácia Cestou necestou s 11,8-percentným trhovým podielom aj Zámena manželiek s 31,2-percentným trhovým podielom.
Celkovo sa skupine Markíza darilo, keďže sa držala nad 31 percentami celodenného trhového podielu, Joj Group mala 17,5 percenta, RTVS získala viac ako 11 percent a spravodajská televízia TA3 mala 1,1 percenta.