Produkčná spoločnosť Good TV už má po zmene názvu z Kuul TV aj svoje nové logo.

Autorom nového názvu firmy je hudobný producent Viktor Hazard zo spoločnost Fatmusic, kompletný dizajn manuál značky vytvoril Ondrej Gajdoš z kreatívneho štúdia Magritte.

K rebrandingu došlo od 11. júla 2012 v dôsledku odčlenenia produkčnej spoločnosti od skupiny firiem Kuul Fabrik pôsobiacich v oblasti TV produkcie a reklamy. Kuul Fabrik má od júla 2012 nové kreatívne oddelenie pre televíznu kreatívu, vystupujúce pod názvom CineKuul.

Produkčná spoločnosť Good TV už má logo, pozrite si ho

Do 1. januára 2012 poskytovala servis televíznej kreatívy v rámci Kuul Fabriku spoločnosť Kuul TV. K začiatku tohto roka sa táto od Kuul Fabriku odčlenila, avšak naďalej využívala registrovaný názov a pripravovala samostatne všetky projekty.

Vedenie Kuul Fabriku sa po dohode s členmi Kuul TV rozhodlo k 1. júlu 2012 zastaviť možnosť využívania značky Kuul TV v dovtedajšej podobe a rozsahu. 

Konateľom osamostatnenej Good TV je producent a režisér Radoslav Štefanov, firmu vlastní spolu s výkonnou producentkou Barborou Vallovou. V súčasnosti je už papierovo, finančne aj priestorovo nezávislá od Kuul Fabriku.

Kuul TV respektíve Good TV v poslednom čase spolupracovalo najmä s televíziou Joj, spoločnosť stojí za úspešnými projektmi ako Farmár hľadá ženu, Extrémne rodiny či Mama, ožeň ma. Vyrábala tiež jarnú reality šou Hotel Paradise. Pre verejnoprávny RTVS produkovala súťaž Fenomén. V sobotu na Joj štartuje už tretia séria Farmár hľadá ženu.