Produkčná spoločnosť Good TV už má po zmene názvu z Kuul TV aj svoje nové logo.
Autorom nového názvu firmy je hudobný producent Viktor Hazard zo spoločnost Fatmusic, kompletný dizajn manuál značky vytvoril Ondrej Gajdoš z kreatívneho štúdia Magritte.
K rebrandingu došlo od 11. júla 2012 v dôsledku odčlenenia produkčnej spoločnosti od skupiny firiem Kuul Fabrik pôsobiacich v oblasti TV produkcie a reklamy. Kuul Fabrik má od júla 2012 nové kreatívne oddelenie pre televíznu kreatívu, vystupujúce pod názvom CineKuul.
Do 1. januára 2012 poskytovala servis televíznej kreatívy v rámci Kuul Fabriku spoločnosť Kuul TV. K začiatku tohto roka sa táto od Kuul Fabriku odčlenila, avšak naďalej využívala registrovaný názov a pripravovala samostatne všetky projekty.
Vedenie Kuul Fabriku sa po dohode s členmi Kuul TV rozhodlo k 1. júlu 2012 zastaviť možnosť využívania značky Kuul TV v dovtedajšej podobe a rozsahu.
Konateľom osamostatnenej Good TV je producent a režisér Radoslav Štefanov, firmu vlastní spolu s výkonnou producentkou Barborou Vallovou. V súčasnosti je už papierovo, finančne aj priestorovo nezávislá od Kuul Fabriku.
Kuul TV respektíve Good TV v poslednom čase spolupracovalo najmä s televíziou Joj, spoločnosť stojí za úspešnými projektmi ako Farmár hľadá ženu, Extrémne rodiny či Mama, ožeň ma. Vyrábala tiež jarnú reality šou Hotel Paradise. Pre verejnoprávny RTVS produkovala súťaž Fenomén. V sobotu na Joj štartuje už tretia séria Farmár hľadá ženu.