Ako hodnotíte končiaci sa rok 2012?
Bol to rok zmien a skúšok. Po mimoriadne úspešnom filme Lóve, ktorý sa tento rok premietal už na štyroch kontinentoch, nám štátny Audiovizuálny fond neprispel ani jedným eurom na náš nový filmový projekt Kerolayna 69.
Po tom, ako TV Joj odpremiérovala štyri epizódy seriálu Lokal TV, na ktorých sme pracovali takmer rok, za dva večery (presnejšie noci), sme odišli s týmto seriálom z televízie na internet, kde sme na našej stránke www.lokaltv.sk za prvý mesiac zaznamenali takmer 2 milióny videní…
Čo považujete za najpozitívnejší moment v roku 2012 a čo naopak nevyšlo podľa vašich predstáv?
Podarilo sa nám dostať film Lóve do iTunes ako vôbec prvý film natočený na Slovensku či v Česku. Nadviazali sme spoluprácu s niekoľkými skvelými slovenskými tvorcami, ktorá nás mimoriadne teší a baví. Vyracovali sme dva veľké televízne hrané projekty, ktoré sa síce dostali na shortlist RTVS, ale zatiaľ nemáme žiadnu konkrétnu spätnú väzbu.
Aká udalosť mimo vašej spoločnosti patrila z pohľadu biznisu, v ktorom pôsobíte, k najvýznamnejším?
Najvýznamnejšia udalosť z pohľadu biznisu v televízii je, že sa prestáva robiť biznis a robia sa "kšefty".
Na čo sa tešíte v televíznom prostredí v budúcom roku a čo by ste v ňom privítali?
Teším sa na pána Lasicu v Legendách popu (dúfam, že to bude pokračovať a že tam pán Lasica neprestane chodiť). Je to jedna z mála príležitostí, kedy na slovenských obrazovkách máme šancu vidieť v zábave skutočné osobnosti, nielen tie na scéne, ale aj tie z archívu.
Časť o Jarovi Filipovi považujem za to najlepšie, čo sa na slovenských obrazovkách v tomto žánri v roku 2012 urobilo. Bolo by fajn, keby takéto programy mali na výrobu porovnateľné finančné možnosti ako tie, ktoré predvádzajú divákom zabudnuteľné talenty na "hocičo, čo sa podobá hocičomu".
Prečítajte si všetky hodnotenia roka od ľudí z mediálnej a reklamnej v seriáli Mediálni lídri 2012