Riaditeľ českej Primy Marek Singer potvrdil, že cieľovou skupinou druhého kanálu Primy budú muži. Zatiaľ má pracovný názov Cool a začne vysielať v druhom štvrťroku 2009. Informácie z tlačovej konferencie priniesol portál Digizone.cz.
Singer priznal, že Prima má v mužskej cieľovke medzery. O novom mužskom kanáli však Prima nechce povedať viac – oficiálne informácie má novinárom poskytnúť až v marci.
Týždenník Marketing&Media zistil, že televízia Cool sa zameria na cieľovú skupinu od 20 do 40 rokov. Do septembra sa bude reklama predávať podľa pásmového cenníka, za jeden spot majú inzerenti zaplatiť od 5-tisíc do 8-tisíc českých korún. Cool nebude prvé tri mesiace súčasťou peoplemetrového merania sledovanosti. Televízia chce klientov motivovať k inzercii aj tým, že za každý milión preinvestovaný na Cool-e dostanú zadarmo reklamný priestor na Prime v off-time aj prime-time.
V materiáloch pre inzerentov, ktoré získal Marketing&Media, sa uvádza, že premiérové americké seriály a pôvodná tvorba budú zastúpené rovnakým dielom. V čase spustenia bude môcť Cool sledovať 52 % Čechov cez terestriálne a káblové vysielanie.
Cool bude orientovaný na mužov, chystaný Prima klub na ženy. Začne vysielať najneskôr do júna, kedy mu uplynie 360-dňová zákonná lehota. Viac informácií.