Prima Plus aj v súvislosti s pokrytím zatiaľ nemá u domácností v peoplemetrovom paneli penetráciu ako najsledovanejšie slovenské stanice.
Za sedem dní od 23. januára do 30. januára získala Prima Plus v meraní priemerný celodenný trhový podiel 0,2 percenta – zhodne pre cieľovku 12 – 54 aj širšiu 12+.
Ako uviedli zástupcovia televízie pri predstavovaní stanice, cieľom je získať pre Primu Plus postupne dvojpercentný podiel na trhu. Stanica vysiela najmä pôvodnú tvorbu Primy, neskôr chce televízia do štruktúry pridávať aj akvizície či licencované formáty, pri ktorých získa práva aj pre slovenský trh.
Z programu úvodného týždňa slovenských divákov na Prime Plus najviac zaujal seriál Ohnivý kuře, ktorý vlani v lete skúšala nasadiť aj Markíza, no napriek sľubnému štartu neuspel.
Na Prime Plus si stredajšiu časť o 20:15 pozrelo 18-tisíc divákov pri trhovom podiele 0,8 percenta. U mladšieho publika išlo o polovičný počet divákov a share 0,7 percenta.
Predajcom reklamného priestoru Primy Plus je Joj Group, ktorá avizovala, že tento rok k sebe priberie zhruba sedem staníc, ktoré bude obchodne zastupovať. Prima Plus je prvou z nich.
Na webe Joj je uvedený aj cenník reklamného priestoru novej stanice. V rámci neho figurujú cenové hladiny pre klasický 30-sekundový spot. Cenníkové ceny sa pohybujú od 80 eur za spot v off-time až po 240 eur v prime-time medzi 19. – 22. hodinou.
V úvodnom týždni mali zadávatelia reklamy na Joj aktívne kampane bezplatne nabookované aj na stanici Prima Plus.
Slovenský kanál českej Primy zároveň oficiálne doplnil súbor staníc Joj v rozdelení GRP medzi jednotlivé kanály. Po novom tvorí bundle Joj Group štvorica Joj, Plus, Wau a Prima Plus v pomere 72:19:8:1.