Česká komerčná dvojka televízia Prima nakoniec tento rok nezmení logo. Mení tak svoje plány potvrdené ešte v septembri. Informoval o tom portál Digizone.cz. "Rozhodli sme sa presunúť zmeny z jesene na január, kedy nasadíme niekoľko nových formátov a kedy bude nová grafika viac zodpovedať zmenám v programovej štruktúre," povedal Digizone.cz hovorca Primy.
Redizajn Prima myslí vážne, nové logo nahradí staré všade, od budovy až po web či vizitky. Televízia naposledy menila logo len pred dvoma sezónami, tyrkysovo-oranžové logo vyrobené in-house uvedené 31. augusta 2005 bolo vtedy druhé v jej histórii. Internetová komunita nový vizuál takmer plošne odmietla, podľa vtedajších reakcií šéfky kreatívy televízie Jarky Sedláčkovej televízni diváci prijali zmenu bez väčších ohlasov.
Logá televízie Prima
Televízia Prima mala do roku 2005 dve logá (prvé od roku 1993 ešte ako Premiéra TV), po roku 2005 to bude jej štvrté.
Autorom nového loga a vizuálu je francúzska spoločnosť DreamOn, ktorá pracovala pre spoločnosti ako Orange, Canal +, Arte, TF1 či Renault. Prima si vyberala z dvoch návrhov, druhé vytvorila česká spoločnosť Drawetc.
Česká komerčná dvojka bude zmenou loga nasledovať Českú televíziu, ktorá prešla najkompletnejšou premenou vizuálnej identity všetkých štyroch kanálov v jej novodobej histórii a zmenou vizuálu televíziu Nova, ktorá grafiku zjednodušila a pozmenila aj štylizáciu loga.