Aktualizácia: Limitovaná edícia energy drinku Semtex Cool je už dostupná aj na slovenskom trhu. Kofola ju tu predáva od 2. apríla v 250-mililitrovej plechovke vo vybraných gastro prevádzkach (kluboch, baroch) a na čerpacích staniciach.

Ako pre Mediálne.sk uviedol brand manager pre Semtex zo spoločnosti Kofola Martin Macoun, "TV kampaň a spolupráca je zatiaľ pripravená iba s TV Prima Cool". Kofola však môže využiť presah televízie aj na Slovensko - kanál neoficiálne ponúka väčšina veľkých káblových, IPTV aj satelitných operátorov.

"Na Slovensku bude od mesiaca jún prebiehať taktiež marketingová podpora, konkrétnejšiu špecifikáciu podpory si zatiaľ necháme pre seba," dodal Macoun.


Pôvodná správa vydaná 3. apríla 2012

Prima Cool a Semtex uviedli na trh spoločný nápoj (update)

Česká televízna dvojka Prima a výrobca nealkoholických nápojov Kofola uvedú na trh spoločný produkt. V energy drinku Semtex Cool sa spoja značky tematickej televízie zameranej na mladé mužské publikum Prima Cool a energetického nápoja Semtex, ktorý Kofola kúpila v minulom roku.

Hlavným symbolom limitovanej edície nápoja bude vyplazený zelený jazyk. Farba je typická pre grafiku Primy Cool, jazyk zároveň charakterizuje vlastnosť nápoja – výrobca sľubuje, že Semtex zafarbí jazyk konzumenta do farby, ktorú nesie aj plechovka špeciálnej edície energy drinku.

Hlavným claimom v rámci komunikácie Semtexu Cool je heslo „Přiznej barvu“, ktorým by mali byť označené plechovky aj predajné miesta.

Prima Cool a Semtex uviedli na trh spoločný nápoj (update)

Štvrťlitrové plechovky sa budú predávať iba v gastroprevádzkach a na čerpacích staniciach za rovnakú cenu ako štandardný Semtex.

Kampaň k novému produktu bude v televízii, Kofola chce limitovanú edíciu propagovať aj na letných hudobných festivaloch, v baroch či kluboch.

„Baví nás posúvať značku ďalej než len na televízne obrazovky. Hľadáme možnosti, ako môže byť Cool aj tam, kde sa ľudia bavia, aj keď zrovna nesledujú televíziu,“ povedala k spoločnému projektu s Kofolou riaditeľka marketingu FTV Prima Denisa Schulzová v tlačovej správe.

Súčasťou komunikácie je microsite semtexculture.cz, na ktorej chcú Kofola a Prima zverejňovať fotografie spotrebiteľov so zafarbeným jazykom. Fotky sa dajú poslať prostredníctvom sociálnej siete Facebook.

Prima Cool a Semtex uviedli na trh spoločný nápoj (update)

Zdroj: FTV Prima