Príliš osobná známosť dokazuje po troch rokoch, že diváci sa naučili chodiť v húfoch na nové slovenské filmy a rekordy sa prepisovali niekoľko ráz. Ale aj to, že prvá evitovka sa stala obľúbenou komédiou, diváčky si na ňu pamätajú zväčša v dobrom a boli ochotné ísť aj na ďalší počin podľa známej predlohy.
V slovenských kinách automaticky neplatí, že každá ženská komédia bude hit a zaskóruje otvárací víkend na úrovni 50-tisíc divákov. Okrem prvej evitovky sa na túto métu podarilo siahnuť iba decembrovej komédii Šťastný nový rok (53 030 divákov) a v apríli 2017 aj Cuky Luky Filmu (53 144). Ostatné slovenské či české komédie oslavujú už pri otváracom víkende so zhruba 20-25 tisíc divákov a možnej následnej návštevnosti.
Príliš osobná známosť však zvalcovala kiná razantne – za prvý víkend má
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?