Prvú časť novej série Búrlivého vína sledovalo v pondelok o 20:30 na Markíze 287-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo televízii prinieslo trhový podiel 25,8 percenta.
Divoké kone mali pri štarte druhej série 198-tisíc mladších divákov. Share Joj v čase ich nasadenia dosiahol 17,9 percenta.
V 12+ videlo Búrlivé víno 593-tisíc divákov (29 %), Divoké kone uprednostnilo 388-tisíc ľudí (19,2 %).
Po 22. hodine pokračovala Markíza formátom Vo štvorici po Slovensku vlakom, ktorý zaujal 190-tisíc divákov v 12 – 54 (23,2 %) a 283-tisíc celkovo (20,6 %).
Kosti na Joj mali v tom čase 129-tisíc mladších divákov (15,7 %) a 192-tisíc v 12+ (13,9 %).
Markíza si uchmatla väčšiu časť publika aj v podvečernom slote pred spravodajským blokom, kde Joj predstavila v pondelok licencovanú novinku Moja mama varí lepšie ako tvoja.
Kulinárska gameshow sa uviedla s výkonom 97-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri trhovom podiele 16,1 percenta.
Joj s novinkou začala už krátko po 17:45, viac divákov však mala Markíza s premiérovými Rodinnými prípadmi so začiatkom po 17:55. Scripted-reality sériu sledovalo 142-tisíc mladších divákov (23,1 %).
V 12+ bolo rozloženie síl takmer identické, Rodinné prípady mali 291-tisíc divákov (23,2 %), Moja mama varí lepšie ako tvoja 199-tisíc (16,3 %).
Moja mama varí lepšie ako tvoja Zdroj: TV Joj
Kým v 12 – 54 bolo najsledovanejším programom pondelka spomínané Búrlivé víno, v 12+ sa na čelo poradia tesne dostalo Počasie s 597-tisíc divákmi (29,5 %). Predpoveď počasia bola najsledovanejším programom dňa aj na Joj – Najlepšie počasie videlo 535-tisíc divákov (26,2 %).
Z menších staníc mala v pondelok v hlavnom vysielacom čase najviac divákov Doma so seriálom Mentalista, ktorý po 20:40 sledovalo 77-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (6,8 %) a 146-tisíc celkovo (7 %).
Aj následná prvá časť telenovely Dila z nasadenej dvojporcie priniesla stanici nadpriemerné čísla – po 21:40 seriál sledovalo 143-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky (9 %), v 12 – 54 to bolo 51-tisíc divákov (5,5 %).
Plus vysielala po 20:30 film Útek zo Sibíri, ktorý uhral share 6,5 percenta v komerčnej cieľovke – sledovalo ho 61-tisíc mladších divákov. V 12+ bola snímka na 90-tisíc divákoch pri podiele 5,4 percenta.