Inkognito sledovalo vo štvrtkovej premiére 269-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 23,7 percenta. V 12+ malo hádanie povolaní 509-tisíc divákov a totožný share ako u mladšej cieľovky.

Markíza, ktorá kontrolovala so zábavnou kvízšou Dobre vedieť!, zaujala 201-tisíc mladších divákov, podiel bol na úrovni 17,2 percenta. V 12+ išlo o 328-tisíc divákov (14,8 %).

Zlaté časy sa vrátili v pozmenenej podobe s atraktívnejšími hosťami a stálou prítomnosťou Milana Lasicu po boku moderátorky Eleny Vacvalovej, no na nadpriemer to Jednotke nestačilo.

Prvý diel novej série videlo 221-tisíc divákov (10 %), do komerčnej cieľovky spadalo 78-tisíc z nich (6,7 %). Išlo o nižšie čísla ako pri štarte formátu RTVS vlani v septembri.

Pred Jednotku sa v univerzálnej cieľovke dostala aj stanica Doma s telenovelou Vymenené životy. Sledovalo ju 258-tisíc divákov v 12+ (11,6 %), v 12 – 54 to bolo 83-tisíc divákov (7,1 %).

V neskoršom čase po 22. hodine boli Markíza a Joj pri sebe tesnejšie. Farmu so začiatkom ešte o 21:40 sledovalo 152-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,4 %) a 292-tisíc v 12+ (17,7 %).

Sedem na Joj, ktoré štartovalo o 22:05, videlo 138-tisíc mladších divákov (18,5 %), v 12+ to bolo 264-tisíc ľudí (18,6 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo vo štvrtok Najlepšie počasie. Predpoveď Joj si zaplo 314-tisíc mladších divákov (27,3 %) a 625-tisíc v 12+ (28,4 %).