Premiéra Tomu neuveríš! sa blíži. Markíza nasadila nové TV spoty

Premiéra novej zábavnej relácie Tomu neuveríš sa na Markíze blíži. So štartom už budúci piatok zintenzívnila kampaň. Popri upútavkach a tlačenej inzercii nasadila aj nové, hrané spoty. Mediálne.sk ich poskytla TV Markíza.

Spoty začínajú predstavením "obyčajných" ľudí pri svojej práci: 41-ročný Igor je maliar-natierač, stereotypne sa venujúci svojej práci. No farby obrazu spolu s hlasom rozprávača ožijú pri ozname, že je zároveň jediný Slovák, ktorý vie uniesť stokilovú guľu. Tiež 51-ročná Mária v druhom spote je obyčajnou učiteľkou, no jej tajomstvo je, že je zároveň ženou, ktorá unikla smrti po tom, čo ju "napadla rozzúrená maďarská..." a hlas sa stráca v ozname, že "neuveriteľné príbehy v šou Tomu neuveríš!" sa vysielajú od 5. februára.

Premiéra Tomu neuveríš! sa blíži. Markíza nasadila nové TV spoty

Zdroj: Markiza

Šou Tomu neuveríš, pôvodne plánovaná ako "Každý má svoje tajomstvo", je panelová comedy show, ktorá pripomína niekdajšie Inkognito televízie Joj. Súťažiaci – dva "celebritné" tímy mužov a žien – prostredníctvom poskytnutých indícií nehádajú povolania, ale tajomstvá ľudí z ulice, ako aj tajomstvo jednej z mediálne známych osobností. Inkognito bude evokovať aj zloženie súťažného panelu, ktorí obsadia herci Zdena Studenková, Kamila Magálová, Maroš Kramár a Jozef Vajda.

Reláciu Markíza tlačí do povedomia divákov od začiatku januára. "Chystá sa niečo neuveriteľné," hovoril hlas pod obrazom, keď moderátor Mokrý strhával plachtu z nadrozmerného loga relácie. Viac o tejto fáze kampane.

Ak sa Tomu neuveríš! chytí, tento rok môže byť renesanciou hodinových zábavných formátov. Podľa informácií Mediálne.sk sa o zábavu chce popri silnej seriálovej zložke pokúšať v budúcej sezóne aj Joj.

Premiéra Tomu neuveríš! sa blíži. Markíza nasadila nové TV spoty

Zdroj: Markíza / Mediálne.sk

Tomu neuveríš! bude prvý piatok vo vysielaní konkurovať Eurovision Song Contestu na Jednotke a Paneláku na Joj. Týždeň na to sa konkurenčné nastavenie zmení – Eurosong vystriedajú dobrodružné filmy. Show nahradí Aj múdry schybí, Markíza však zdôraznila, že to neznamená jej zrušenie.

Mimo krátkodobých ťažiskových projektov ako Let's Dance či Česko Slovenská SuperStar, alebo "slzavého" Modrého z neba je Tomu neuveríš! prvou non-fiction novinkou v prime-time Markízy za ostatné dve sezóny. Relácia po dlhšom čase vracia na obrazovky klasickú hodinovku televíznej zábavy. V posledných rokoch sa televízia v prime-time snažila skôr o seriály, naposledy v sezóne 2007/2008 sa neúspešne pokúšala rozbehnúť panelovú show Tesne vedľa.

Hodinové zábavné formáty boli pred érou peoplemetrov základným kameňom prime-timu Markízy, reprezentantom tej doby je dosiaľ fungujúce Aj múdry schybí. Dlhé roky fungovali napríklad Vilomeniny, Je to možné, na Joj Inkognito. Niekoľko podobných pokusov mala Jednotka, napríklad Bumerang či Activity Show.

Ďaľšie TV spoty: "Mokrý na antidepresívach"

Klasická upútavka