Premiéra akvizičného seriálu Rodinka úžasných sa včera televízii Joj vydarila. V strategickej cieľovej skupine 12-54 boli obe odvysielané časti trhovou jednotkou s nadpriemernými podielmi 27,4 % a 30,1 %. Druhý diel bol najsledovanejším programom za celý deň. Markíza novinke konkurovala s reprízou českej komédie Gympl, ktorú si pozrelo podpriemerných 27,0 % mladších divákov.
Prvý diel Rodinky úžasných si v 12-54 pozrelo 280-tisíc a druhý 318-tisíc divákov, Gympl uprednostnilo 271-tisíc mladších ľudí. V cieľovke 12+ prilákal seriál Jojky 363-tisíc resp. 393-tisíc divákov a komédia na Markíze 355-tisíc.
Trhová dvojka včera na dlhší čas ukončila svoj komediálny seriál Mafstory. Finále šiestej série nadviazalo na Rodinku úžasných s taktiež nadpriemerným podielom 25,3 % v cieľovke 12-54. Po 170 odvysielaných epizódach dostane seriál minimálne polročnú prestávku.
Na začiatku Mafstory kulminovala sledovanosť Gymplu na Markíze, prílev divákov však následne odstavil reklamný brejk. Nasledujúce Nočné Televízne noviny (20,7 % v 12-54) už diváci odignorovali.
Zrejme aj slabý nábeh po spravodajstve uškodil zábavnej šou Partička (28,9 % v 12-54), ktorá sa prekrývala s úvodnou časťou filmu Zbesilá jazda (23,3 % v 12-54) na Joj.
Markíza včera zaznamenala v cieľovke 12-54 celodenný trhový podiel 29,1 %, konkurenčná Joj 22,5 %. Televízie s logom Joj (32,0 %) si v prime-time odhryzli väčší kus trhového koláča, ako stanice CME (30,4 %).