Premiéra: Logo TV Doma

Niektorý z týchto obrázkov môže byť novým logom TV Doma. Markíza si na Úrade priemyselného vlastníctva podala žiadosť o registráciu dvoch sérií vizuálnych štylizácií logotypu s názvom zhodným s chystanou televíziou.

Dominantou registrovaných log je symbol srdca, ktorý vystupuje buď samostatne, alebo nahrádza písmeno "o" v slove Doma. Graficky je znázornené vo forme "stuhy nakreslenej jedným ťahom" , podobne ako charakteristický symbol materskej Markízy. Televízia si registruje dve trojice log, ktoré sa líšia iba zmeneným fontom v prípade písmena "a".

Dve vizuálne štylizácie loga TV Doma

Premiéra: Logo TV Doma

Premiéra: Logo TV Doma

TV Doma má spustiť vysielanie na začiatku jesennej vysielacej sezóny. Podľa neoficiálnych informácií sa tak stane v posledný augustový deň, pri príležitosti trinásteho výročia materskej Markízy.

Markíza štart televízie, o ktorej sa hovorí rok, oficiálne oznámila oficiálne až v uplynulý piatok. Stanica bude orientovaná na mladší ženský segment vo veku 12 až 54 rokov, materský kanál odľahčí o telenovely a ženské seriály. Spustenie druhej televízie označuje Markíza za "krok lídra pre potreby trhu". Doma sa spomedzi slovenských televízií stretne na trhu s tematickou stanicou televízie Joj - Joj Plus. Ale len čiastočne. Tá totiž cieli predovšetkým na ľudí starších ako 40 rokov. Viac informácií.

Premiéra: Logo TV Doma

Premiéra: Logo TV Doma

Premiéra: Logo TV Doma

Premiéra: Logo TV Doma