Krátko, ale intenzívne promovaný seriál s Jennifer Love Hewitt v hlavnej úlohe sa pri premiére uviedol trhovým podielom 33,1 percenta. Seriál sledovalo 317-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54, oproti tomu Búrlivé víno vysielané predtým videlo 399-tisíc mladších divákov. Pôvodný seriál mal share 33,7 percenta.
Výraznejší rozdiel v počte divákov bol v cieľovke 12+, kde má Búrlivé víno tradične priazeň veľkej skupiny publika nad 54 rokov – pondelkovú epizódu videlo dovedna 777-tisíc ľudí, kým Hriešny zoznam v univerzálnej cieľovke 476-tisíc.
Napriek tomu bol Hriešny zoznam v čase vysielania jasným lídrom v oboch hlavných cieľovkách. Share v 12 – 54 prekonal tohtosezónny priemer Markízy (26,1 %) o sedem percentuálnych bodov, vyšší bol aj ako sezónny priemer stanice v prime-time (29,3 %). Takisto akvizičný titul na Joj – Agenti S.H.I.E.L.D. - dosiahol v rovnakom čase podiel len na úrovni 11,7 percenta.
Hriešny zoznam výkonom prekonal aj ostatnú akvizičnú seriálovú novinku Markízy nasadenú vo večernej štruktúre, ktorú televízia na hlavnom kanáli uviedla v stredajšom slote v marci, kde po Hlase Česko Slovenska zaradila titul Arrow. Ten mal v prípade prvého dielu share 25,3 percenta.
Druhá časť Hriešneho zoznamu skončila v pondelok po 22:30 na podiele 36,7 percenta, priazeň pokračovaniu seriálu zachovalo 248-tisíc mladších divákov.
Markíza akvizíciou nahradila v slote po Búrlivom víne pôvodný seriál Rodinné prípady, ktorý sa minulý týždeň nateraz lúčil - s trhovým podielom 17,6 percenta.
V dvojporciách sa bude Hriešny zoznam vysielať aj naďalej – s nasadením v pondelok, utorok a štvrtok. Markíza odvysiela obe série naraz – dovedna 25 častí. Seriál by jej tak mal „vystačiť“ do pondelka 30. júna.
Najsledovanejším programom pondelka bolo spomínané Búrlivé víno. Panelák si v pondelok udržal svoj stabilný výkon – trhový podiel 21,9 percenta a 260-tisíc divákov v 12 – 54. Najsledovanejším programom Joj bolo Najlepšie počasie (305-tisíc divákov).