Doteraz najvyššiu priemernú sledovanosť z aktuálnych MS mal nedeľný súboj Slovákov s Bielorusmi – zaujal 1 252 000 divákov. Utorkový zápas Slovenska so Slovinskom videlo v priemere 1 201 000 ľudí, úvodné sobotné stretnutie s Dánskom podľa údajov RTVS 1 035 000.

Pokiaľ ide o stredajší duel s Nórskom, najviac divákov sledovalo podľa peoplemetrov druhú tretinu zápasu so začiatkom o 21:00. Prostredné dejstvo videlo 1 343 000 divákov, Jednotka mala v tom čase v 12+ trhový podiel 56,7 percenta.

Celkovo najsledovanejšou časťou tohtoročného svetového šampionátu tak zatiaľ zostáva tretia tretina zápasu Slovensko – Bielorusko z 3. mája, videlo ju 1 388 000 divákov.

Prehru s Nórmi sledovalo v prvej tretine 1 238 000 divákov (53,7 %), v tretej 1 220 000 (58,6 %). V komerčnej cieľovke bola takisto najsledovanejšia druhá tretina s 905-tisícovým publikom (64,2 %). Prvú tretinu sledovalo 810-tisíc ľudí vo veku od 12 do 54 rokov (62,9 %), tretiu 838-tisíc (65 %).

Hokejový zápas Slovenska vrátane prestávkových štúdií medzi tretinami obsadil prvých päť priečok najsledovanejších programov dňa.

Až na šiestom mieste sa dokázala „infiltrovať“ Markíza s Televíznymi novinami. Spravodajský súhrn o 19:00 sledovalo 304-tisíc mladších divákov (33,5 %) a 647-tisíc celkovo (36,2 %).

Hokej logicky výrazne oslabil večernú výkonnosť komerčných staníc. Markíza pre účinkovanie Slovákov na MS zaradila reprízové vydanie svojej hudobnej šou Chart Show. V 12 – 54 s ňou po 20:30 mala trhový podiel 9,1 percenta, sledovalo ju v priemere 100-tisíc mladších divákov.

Výrazne nižší rating ako zvyčajne mala aj Joj s filmom Znova chuť žiť. Ten sledovalo v konkurencii hokeja 68-tisíc divákov z komerčnej cieľovke, share bol na úrovni 5,4 percenta.