Na štart seriálu bolo v stredu po 20:35 zvedavých 445-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo Joj prinieslo trhový podiel 38,2 percenta. V 12+ si úvodný diel Prázdnin pozrelo 693-tisíc divákov (32,3 %).

Markíza konkurovala v stredu hudobnou šou Chart Show, ktorá sa musela uspokojiť so 173-tisíc mladšími divákmi, čo znamenalo share v komerčnej cieľovke 16,5 percenta. V 12+ uprednostnilo program 261-tisíc ľudí (13,4 %).

Jednotka v stredu vysielala film Wyatt Earp, ktorý si zvolilo 177-tisíc divákov (10,4 %), v 12 – 54 ich bolo 65-tisíc (7 %).

Joj môže hovoriť opäť o vydarenej stredu, navrch mala už od podvečera so šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá mala dvojnásobok divákov ako Koleso šťastia na Markíze. Varenie s rodičmi sledovalo 192-tisíc mladších divákov (21,5 %), Koleso šťastia 95-tisíc (10,5 %).

Aj počas spravodajského bloku si pozíciu lídra Joj držala. Vysielala päť najsledovanejších programov dňa – okrem Prázdnin Najlepšie počasie, Noviny TV Joj, Krimi a Šport.

S hlavnou spravodajskou reláciou o 19:30 Joj oslovila 320-tisíc mladších divákov (29,1 %) a 703-tisíc celkovo (32,5 %).

Televízne noviny na Markíze mali v stredu 247-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,3 %) a 519-tisíc v 12+ (24,7 %).

Celková výkonnosť Joj v prime-time medzi 19. – 23. hodinou bola na úrovni trhového podielu 28,8 percenta. Markíza bola na 18,7 percenta.

Oproti utorku Joj v hlavnom vysielacom čase podrástla o vyše 10 percentuálnych bodov – v utorok ešte viedla Markíza, ktorá mala v prime-time share 19 percent, kým Joj bola na hodnote 18,1 percenta.