Nový TV kanál Wau zo skupiny Joj, štartujúci 15. apríla, bude cielený na mladšiu ženskú divácku skupinu, čomu bude prispôsobený aj vizuál a celková komunikácia stanice.
Z prvých náhľadov grafiky, ktoré pre Mediálne.sk poskytla TV Joj, vyplýva, že Wau bude používať obmedzenú skupinu farieb použitých aj v predstavenej verzii loga – to pozostáva z odtieňov ružovej, fialovej, ako aj oranžovej.
Zdroj: joj.sk
Vizuál novej stanice pripravilo kreatívne oddelenie TV Joj na čele s riaditeľom kreatívy Ondrejom Garanom Hutnikom. „Snažili sme sa dizajn a logo prispôsobiť tomu, pre koho je nová stanica určená – teda pre ženského diváka. Preto sme hneď na začiatku vybrali len určitú škálu farieb, určitý typ animácie aj určitú formu loga, ktoré sa budú v jingloch meniť,“ uviedol pre Mediálne.sk Garan Hutnik.
K názvu a claimu stanice dodal, že „Wau je jednoduché vyjadrenie pre niečo, čo sa ženám páči. A keďže pracujeme s logom v ženskom rode, ide o ženskú stanicu, tak sme sa rozhodli nie pre wow, ale pre wau. K tomu patrí aj slogan „po čom ženy túžia“ alebo „po tom ženy túžia.“
Tvorcovia grafiky stanice Wau
Dizajn: Ondrej Garan Hutnik, Dalibor Hriadeľ, Pišta Kráľovič
Réžia: Barbora Kardošová
Channel branding: Ján Tokár
Zdroj: TV Joj
Zdroj: TV Joj
Zdroj: TV Joj