Tretia televízia mediálnej skupiny CME na Slovensku sa skutočne bude volať Dajto. Materská Markíza názov prvýkrát oficiálne potvrdila a zverejnila tiež slepý programový plán novej stanice.
Dajto sa bude zameriavať primárne na mužského diváka, vysielať bude 24 hodín denne 7 dní v týždni. Programovú štruktúru v reklamne najdôležitejšom prime-time budú striedavo vypĺňať filmy, seriály a sitcomy.
Ráno a popoludní nová stanica ráta aj s vysielaním programov z archívu materskej Markízy a s teleshoppingom. Špecifikom Dajto bude každý pracovný deň o 22:00 športové spravodajstvo s vyzliekajúcimi sa moderátorkami, ktoré má vyhradený 15-minútový slot.
Aj sesterská česká televízia Fanda vysiela v rovnakom čase nahé správy pod názvom RedNews, nejde však iba o šport ale o klasický súhrn udalostí z domova a zo sveta. Dajto plánuje denne medzi 01:00 a 03:00 vysielať tiež erotickú audiotexovú reláciu Sexy Call TV.
Dajto má v budúcnosti vysielať aj športové programy. Markíza si už zabezpečila napríklad vysielanie atraktívneho olympijského hokejového šampionátu z ruskej Soči.
Markíza na spustenie Dajto využije licenciu na televízne digitálne vysielanie stanice, ktorú vlastní už od júla minulého roka. Pôvodne ju získala na kanál Markíza Cinema, ktorý naznačoval skôr filmové a seriálové zameranie.
Plány Markízy s tretím kanálom sa postupne menili. Po získaní licencie na Cinemu si neskôr začala registrovať názvy obsahujúce slovo Action, už naznačujúce prípravy televízie pre mužov. V máji 2012 svoje úvahy rozšírila o názvy Ego a Vertigo. Štart Dajto je naplánovaný na august.