Štvrtkové vydanie Veľkých novín TV Joj bolo dosiaľ najúspešnejšie od presunu relácie na 19:30, čo sa týka trhového podielu v komerčnej cieľovke. Správy Joj dosiahli share 32 percent a druhý raz v aktuálnom mesiaci v podiele osloveného publika zdolali Televízne noviny. Porovnania sťažuje, že obe relácie sa prekrývajú, Televízne noviny sa vysielajú medzi 19:00 – 19:50, Veľké noviny od 19:30 do 20:15.

V počte divákov mala Joj navrch v 12 – 54 od 30. júna štyrikrát, z toho dvakrát v tomto týždni. V stredu aj štvrtok mali Veľké noviny podľa peoplemetrov 240-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia Markízy 237-tisíc, respektíve 203-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.

Joj ešte v ratingovom parametri predstihla Markízu kozmeticky v nedeľu 13. júla (267-tisíc vs. 266-tisíc) a o čosi výraznejšie vo štvrtok 17. júla (267-tisíc vs. 232-tisíc). Vo zvyšné dni mala väčšie publikum Markíza.

Komerčný líder eviduje aj pri spriemerovaní všetkých doterajších júlových vydaní Televíznych novín viac divákov ako Joj, no iba tesne - štatisticky sú na tom programy na tej istej úrovni hodnôt. Televízne noviny sledovalo v júli v priemere 229-tisíc divákov, Veľké noviny TV Joj 215-tisíc. Priemerný júlový share Televíznych novín je 32,3 percenta, Joj dosiahla 27,4 percenta.

Najsledovanejšie júlové vydanie Televíznych novín v cieľovke 12 - 54 vysielala Markíza v utorok 22. júla, keď reláciu sledovalo 303-tisíc divákov. Maximom Joj v rovnakom období bolo 276-tisíc divákov v pondelok 21. júla.

Rastom Veľkých novín sa vo štvrtok pochválila aj samotná Joj. Podľa údajov televízie si formát polepšil vo výkonoch oproti júnu, keď sa priamo prekrýval s Televíznymi novinami s totožným začiatkom, o 5,5 percentuálneho bodu, čo sa týka trhového podielu, a o 1,7 bodu v prípade ratingov.

Podľa očakávania však, naopak, klesla výkonnosť relácie Krimi, ktorá zaujala slot o 19:00 s rovnakým štartom ako Televízne noviny Markízy. Júlovým maximom Krimi bolo 211-tisíc divákov v utorok 22. júla, minimom 103-tisíc divákov v sobotu 19. júla. Formát však Joj prináša spravidla nadpriemerný trhový podiel, v priemere za júl je na úrovni 23,5 percenta. Počet divákov Krimi v priemere dosiahol 160-tisíc.

Júlová sledovanosť vybraných spravodajských formátov (12 - 54)
Relácia Najviac divákov Najmenej divákov Priemerná sledovanosť Priemerný trhový podiel
Televízne noviny 22. júla (303-tisíc) 4. júla (151-tisíc) 229-tisíc 32,3 %
Veľké noviny TV Joj 21. júla (276-tisíc) 19. júla (141-tisíc) 215-tisíc 27,4 %
Krimi 22.júla (211-tisíc) 19. júla (103-tisíc) 160-tisíc 23,5 %

Zaujímavé je aj porovnanie „spravodajskej hodiny“ medzi 19. a 20. hodinou, ktoré má Mediálne.sk k dispozícii. Čísla sa v tomto prípade týkajú celého 60-minútového časového rámca v uvedenom rozpätí. Markíza v ňom vysiela Televízne noviny, reklamný blok a začína so Športovými novinami a Joj Krimi a časť Veľkých novín.

Za júl má v tomto časovom pásme Markíza v priemere 219-tisíc divákov (share 30,3 %), Joj 178-tisíc (share 24,7 %). V univerzálnej cieľovke 12+ sú sily rozložené podobne – Markíza mala v hodine 439-tisíc divákov (share 31,1%), Joj 392-tisíc (share 27,8 %).