Nedotknuteľní mali na Jednotke 229-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri podiele 17,3 percenta, v 12+ film sledovalo 367-tisíc divákov (16 %).

Dvojkou trhu u mladých bola Markíza s Kameňákom, ktorý si po 20:30 pozrelo 207-tisíc divákov (15,7 %). V 12+ mala česká komédia 295-tisíc divákov (13 %).

Joj v pondelok uviedla premiérový seriál Svet pod hlavou, ktorý koprodukovala spoločne s Českou televíziou. Prvú časť sledovalo 196-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, share dosahoval 14,6 percenta. V 12+ bola výkonnosť Joj podielovo totožná, počet divákov bol na úrovni 342-tisíc.

Napriek slabšiemu výkonu seriálu Joj zopakovala v komerčnej cieľovke 12 – 54 nedeľný triumf v prime-time aj celodenne.

Joj bola opäť silná so spravodajstvom – jej Noviny videlo celkovo 735-tisíc divákov pri trhovom podiele 32 percent. V 12 – 54 mala relácie 362-tisíc divákov (28,9 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.

V rebríčku top sledovanosti bola Joj u mladých aj na ďalších troch miestach – s Najlepším počasím, Krimi a Športom.

Share Joj v prime-time medzi 19. a 23. hodinou v cieľovke 12 – 54 dosiahol 18,8 percenta, Markíza bola v pondelok večer na úrovni 16,2 percenta.

O jeden percentuálny bod dominovala Joj aj celodenne – jej share v komerčnej cieľovke bol 16,4 percenta, Markíza, ktorá od nového roka prišla o sledovanosť v DVB-T, evidovala podiel 15,4 percenta.