Markíza bude od marca dávkovať Búrlivé víno štyri razy do týždňa – v pracovných dňoch okrem stredy. Pondelkovú časť seriálu v slote o 20:30, v ktorom v uplynulých týždňoch dominovala Horná Dolná, sledovalo 330-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54. Markíza mala v tom čase u mladšieho publika trhový podiel 27,2 percenta.
Joj, ktorá v tom istom čase vysielala svoj seriál Divoké kone, zaujala 261-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, share bol na úrovni 21,3 percenta. V 12+ malo Búrlivé víno 665-tisíc divákov, Divoké kone 501-tisíc.
Markíza si pozíciu lídra udržala aj počas skeč-šou Kredenc, ktorá 2. marca štartovala po 21:40 novými časťami. Prvú videlo 278-tisíc mladších divákov pri podiele 27,7 percenta. Celkovo zábavnú reláciu sledovalo 405-tisíc ľudí (23,8 %).
Panelák na Joj uprednostnilo 196-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, share sa pohyboval pri hodnote 20,3 percenta. V univerzálnej cieľovke mal Panelák 324-tisícové publikum (19,7 %).
Seriál Joj trval o takmer 25 minút dlhšie ako skeč-šou Markízy, diváci na Joj prepli najmä po začiatku komédie Šéfovia na zabitie na Markíze pri prvom reklamnom brejku.
Po konci Paneláka však bola znova väčšina divákov verná Markíze, nočná snímka napokon dosiahla v priemere share 24,2 percenta v komerčnej cieľovke, sledovalo ju 129-tisíc mladších divákov.
Z menších staníc sa darilo Plus so seriálom C.S.I.: Kriminálka Las Vegas, druhú časť z nasadenej dvojporcie sledovalo po 21:25 dovedna 137-tisíc divákov, čo stanici v 12+ prinieslo share 7,5 percenta (zhodný ako v 12 – 54).
Nadpriemer zaznamenala aj stanica Dajto, ktorá po 20:15 nasadil film 10 000 pred Kristom. V 12 – 54 mu peoplemetre namerali 80-tisíc divákov (rovnako ako druhej časti C.S.I. na Plus) a trhový podiel 7 percent, v 12+ išlo o 110-tisíc ľudí a share 5,4 percenta.
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy, ktoré nevynechalo 409-tisíc divákov v 12 – 54 (37,1 %) a 818-tisíc celkovo (40 %).