Odborník na dizajn a grafiku a taktiež zakladateľ internetovej stránky Designportal.cz Martin Kalda pre Mediálne.sk zhodnotil novú štylizáciu loga televízie Joj. "Zdá sa, že Jojka sa, rovnako ako napríklad česká TV Nova, vyžíva v 3D efektoch, ktoré ale, podľa môjho názoru, nie sú ku prospechu veci a ani neprospievajú k lepšej "čitateľnosti" loga," myslí si Kalda.
Staré a nové logo Joj
Kaldovi prekáža najmä zlá čitateľnosť nápisu TV Joj v rámci novej úpravy loga. "Skratka TV je nielen až príliš "zlepená"
s Joj, ale zároveň je i zbytočná a opäť výrazne zhoršuje čitateľnosť. Celkovo na mňa logo po úpravách nepôsobí lepšie než logo pôvodné," uzavrel.
Joj upravila svoje logo minulý týždeň. Nápis "Televízia Joj" pod špirálou vo štvorci sa zmenil na "TV Joj" pričom odlišný je aj použitý typ písma. Televízia zmenu oznámila prostredníctvom svojho ftp servera určeného novinárom, kde zverejnila adresár nazvaný "Nové logo TV Joj - 10.10.2007".