Panelák si v utorok po 21:40 pozrelo 266-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54. Na štart novej série ich o deň skôr bolo zvedavých 284-tisíc. Ostatná časť dosiahla trhový podiel 29 percent. Rodinné prípady na Markíze mali v tom čase share 16,7 percenta.

Markízu po 21:40 uprednostnilo 152-tisíc mladších divákov. Aj v 12+ dominovala Joj so 415-tisíc divákmi (share 26,1 %), Markíza sa musela uspokojiť s 273-tisícovým publikom (17,3 %).

V slote od pol desiatej večer si výraznejšiu časť staršieho publika dokázala ukoristiť aj menšia stanica Doma s telenovelou Zakázaná láska. Prvú časť z nasadenej dvojporcie sledovalo od 21:30 134-tisíc divákov, Doma mala v tom čase v 12+ trhový podiel 7,4 percenta.

V skoršej fáze večera bolo trhovou jednotkou Búrlivé víno, ktoré sa stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Seriál Markízy po 20:30 videlo 290-tisíc divákov v 12 – 54, share bol na úrovni 23,7 percenta.

Divoké kone dosiahli lepšie čísla ako v pondelok, keď sa Horná Dolná blížila na Markíze opäť k 50-percentnému podielu. Utorkovú časť seriálu Joj sledoval každý piaty divák z komerčnej cieľovky, ktorý v tom čase bol pri televízore. Išlo o 244-tisíc ľudí.

Tradične nadpriemerná bola v utorok večer aj Jednotka vďaka relácii Nikto nie je dokonalý. Tá v 12 – 54 dosiahla trhový podiel 13,3 percenta, sledovalo ju 164-tisíc mladších divákov.

Jednotka bola trhovou trojkou aj v univerzálnej cieľovke 12+, keď je zábavný formát dovedna sledovalo 346-tisíc divákov (15,3 %). Búrlivé víno videlo celkovo 608-tisíc ľudí (27,4 %), Divoké kone 459-tisíc (20,6 %).

Najsledovanejším programom utorka boli Televízne noviny na Markíze, tie tentoraz nevynechalo 753-tisíc divákov, z toho 361-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (33,9 %).