Markíza v stredu večer odvysielala jedno z najúspešnejších vydaní svojej premiérovej letnej reality šou Pláž 33 (7,9 % / 27,4 % v 12-54). Prvýkrát s výnimkou pilotného dielu sa jej trhový podiel aspoň priblížil k hodnote sezónneho priemeru stanice, ktorý je aktuálne 27,6 %. Podľa tlačovej správy išlo o najsledovanejší nespravodajský program dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Mierne nadpriemerný výkon zaznamenala konkurenčná televízia Joj s taktiež premiérovu súdnou šou Extrémne prípady (6,7 % / 23,1 % v 12-54). Sezónny priemer trhovej dvojky dosahuje aktuálne hodnotu 22,6 %.

Pláži 33 včera pomohol oddychujúci Sultán

Zdroj: TV Joj

Markíza si udržala pozíciu trhového lídra aj s nasledujúcou nadpriemerne výkonnou romantickou komédiou Pán Božský (7,0 % / 29,8 % v 12-54). Darilo sa však aj dvojporcii reprízových dielov seriálu Kosti (6,2 % / 23,4 % a 5,0 % / 27,1 % v 12-54) na Joj.

Pláži 33 zrejme pomohla absencia tureckého seriálu Sultán na sesterskej stanici Doma, ktorá odvysielala thriller 24 hodín strachu (7,2 % v 12-54). Dosiahol síce nadpriemerný výkon, avšak výrazne pod letným štandardom Sultána. Uspela aj nasledujúca turecká telenovela Ezel (6,0 % v 12-54).

Konkurenčná stanica Plus zaznamenala aj v stredu večer výrazne nadpremerný výkon s reprízovým seriálom C.S.I.: Kriminálka Miami (9,0 % v 12-54). Nasledujúca reality šou Faktor strachu (4,0 % v 12-54) a premiérový seriál Walking Dead (3,7 % v 12-54) už ale neuspeli.

Verejnoprávna Jednotka uspela s dramatickým seriálom Musíš mi veriť (11,6 % a 6,8 % v 12-54), nasledujúca reprízová dráma Ema B. (5,6 % a 4,1 % v 12-54) z pôvodnej filmovej série Nesmrteľní už zaznamenala iba podpriemerný výkon.

Na Dvojke sa popoludní vynikajúco darilo cyklistickej Tour de France (23,4 % a 20,0 % v 12-54). Súdna sieň (4,6 % / 33,1 % v 12-54) na Joj v podvečernom reprízovom súboji z hľadiska trhového podielu o desať percentných bodov porazila kulinársku šou Bez servítky (3,2 % / 23,1 % v 12-54) na Markíze.

Najsledovanejším večerným spravodajstvom boli Televízne noviny (7,5 % / 39,9 % v 12-54) na Markíze pred Novinami TV Joj (7,2 % / 35,8 % v 12-54).

Markíza zaznamenala v stredu v strategickej cieľovej skupine 12-54 celodenný trhový podiel 27,7 % a v prime-time 28,7 %. Joj zaostala celodenne o 5,4 percentného bodu s hodnotou 21,9 % a v prime-time o 3,6 percentného bodu s hodnotou 25,1 %. Treťou najsilnejšou stanicou na trhu bola Plus (5,3 % / 4,3 %) pred Doma (4,8 % / 5,9 %), Dvojkou (4,8 % / 1,0 %) a Jednotkou (4,1 % / 6,1 %).

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.