Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na akčné filmy, ale aj zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?
Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 388-tisíc divákov. O 50-tisíc sledujúcich menej získala kulinárska šou Bez servítky.
Trojkou v rebríčku bola Mama na prenájom, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 300-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa reality šou Farma (273-tisíc) a vedomostná súťaž Duel (259-tisíc).
V kategórii 12 až 54 sa rebríček mierne zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní sa stala šou Bez servítky s trhovým podielom 28,1 percenta. Na dvojke skončila zábavná relácia Čo ja viem, ktorá si vyslúžila 18,7 percenta trhového podielu.
Reality šou farma získala medzi nespravodajskými reláciami 16,3 percenta trhového podielu. Miesto v rebríčku si našla aj Mama na prenájom s 20,2 percentami trhového podielu. Animovaná rozprávka Shrek si vyslúžila 14,9 percenta trhového podielu.
Za celý deň získala Skupina Markíza 30 percent trhového podielu, Joj Group mala 22,8 percenta, RTVS 11,5 percenta a spravodajská TA3 1,3 percenta.