Hlas Česko Slovenska si v stredajšom slote spravidla udržiaval líderstvo od nasadenia druhej série začiatkom marca.
Prvý živý prenos napriek tomu podobne ako vydanie z predchádzajúceho týždňa za výkonmi minulých epizód zaostal, sledovalo ho len 207-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12 – 54. Na porovnanie prvá časť vysielaná 5. marca ich mala vyše dvakrát toľko.
Hlas napokon dosiahol v komerčnej cieľovke trhový podiel 21,6 percenta. Panelák na Joj mal vyše štvrtinu koláča – 25,8 percenta. Seriál sledovalo 270-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Joj mala navrch aj v univerzálnej cieľovke 12+, kde jej peoplemetre namerali 438-tisíc divákov, Hlas ich mal 342-tisíc.
Joj v tlačovej správe opätovne podčiarkla aj dominanciu Paneláka u mestských divákov, najúspešnejší je seriál v cieľovke ženy 15 – 24 (41,9 %).
Počas Hlasu odvysielala Joj aj svoj ďalší program, Kosti, ktorý mal share 20,3 percenta. Počas akvizičného seriálu už malo viac ľudí zapnutú spevácku súťaž na Markíze.
Joj patrila v stredu aj prvá priečka v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Obsadilo ju Najlepšie počasie s 318-tisíc divákmi v 12 – 54 a trhovým podielom 32,7 percenta.
Najsledovanejším programom Markízy boli Televízne noviny, ktoré sledovalo 287-tisíc divákom z komerčnej cieľovky. Share spravodajskej relácie bol 38,7 percenta.
Navrch mala Markíza obligátne v podvečernej ponuke, kde jej seriál Chlapi neplačú uhral podiel 32,2 percenta. Vydanie Súdnej siene pred spravodajským blokom skončilo na 18,3 percenta.
Markíze nadštandardne funguje aj telenovela Fatmagül na menšej stanici Doma, kde stredajšia časť po 21:30 dosiahla v 12 – 54 podiel 6,1 percenta. U staršieho publika 12+ sa share vyšplhal na 9,2 percenta.