Joj síce v stredajšom prime-time po finiši rodinného komediálneho seriálu Prázdniny zoslabla, no pozíciu lídra si udržala. Prvý diel Paneláka sledovalo 284-tisíc divákov v cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 24,9 percenta. Išlo o najsledovanejší nespravodajský program dňa. V 12+ mal seriál 450-tisíc divákov (21,2 %).
S druhou časťou Panelák o niečo klesol – sledovalo ju 246-tisíc mladších divákov (23,2 %) a 386-tisíc celkovo (20,1 %).
So seriálom Joj sa prekrývala Chart Show na Markíze, ktorá bežala ešte 40 minút po konci Paneláka, takmer do jedenástej. Hudobná šou mala v priemere 177-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,9 %) a 269-tisíc v 12+ (14,7 %).
Program Jednotky – film Honba za Jantárovou komnatou – v stredu večer uprednostnilo 180-tisíc divákov (9 %), z toho 86-tisíc v cieľovke 12 – 54 (7,9 %).
Tradične vysoko bolo najmä u univerzálneho publika stanica Doma so seriálom Vymenené životy. Po pol deviatej večer sledovalo prvý diel z dvojporcie 250-tisíc divákov pri podiele 11,9 percenta. V 12 – 54 to bolo 74-tisíc divákov (6,5 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo podľa peoplemetrov Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď si o 20:30 pozrelo 344-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30,5 %) a 638-tisíc v 12+ (29,8 %).