Búrlivé víno so štartom o 20:30 bolo najsledovanejším programom dňa so sledovanosťou 312-tisíc divákov v 12-54 a trhovým podielom 28,2 % (rating v 12+ až 678-tis.).

Nový štrnásta séria Paneláka na Joj štartovala až sedem minút po pol deviatej. Pozeralo ho 257-tisíc ľudí v mladšej cieľovke (367-tis. v 12+), pričom trhový podiel dosiahol nadpriemmerných 25 %. 

U mladých divákov dosiala poľská akvizícia Recept na život na Jednotke len slabé výsledky – rating dvojporcie dosiahol okolo 40-tisíc ľudí v 12-54, trhový podiel bol na úrovni 4 percent.

V čase pred spravodajským blokom tiež vyhrávala Markíza s Rodinnými prípadmi (príbehy založené na skutočných udalostiach) so štartom o 18. hodine – Trhový podiel dosiahol 23,7 % (133-tis. ľudí).

Súdnu sieň na Joj v rovnakom čase pozeralo 87-tisíc mladších divákov pri podiele 15,5 %. Na porovnanie, jednu z doobedňajších repríz relácie sledoval podľa informácií Mediálne.sk len mierne nižší počet okolo 60-tisíc divákov.

Mimo seriálov tradične bodovalo spravodajstvo: na Joj Najlepšie počasie (304-tis. / podiel 28,8%), Šport (263-tis. / 27 %) a Veľké noviny (229-tis. / 26,5 %), na Markíze Televízne noviny (263-tis. / 34,3 %), Športové noviny (233-tis. / 26 %) a Počasie (216-tis. / 22,4 %).