V 12+ si Panelák pozrelo 474-tisíc divákov. Joj pri návrate denného seriálu bola miestami trhovým lídrom, čo platilo najmä pre univerzálnu cieľovku. Komédiu Slunce, seno, erotika trvajúcu takmer do polnoci uprednostnilo v 12+ na Markíze o 100-tisíc divákov menej.
U publika v produktívnom veku bol pomer síl vyrovnanejší – českú snímku sledovalo 272-tisíc divákov pri priemernom trhovom podiele 31,4 percenta.
Z audienčnej krivky vyplýva, že časť divákov prepínala z Markízy na Joj najmä pri prvom reklamnom brejku v rámci filmu a niektorí z nich už pri Paneláku, ktorý šiel bez komerčného predelu, zostali. Naopak, po konci seriálu Joj mala Markíza výrazne navrch, akvizičný Stav ohrozenia po 22:30 priniesol Joj v komerčnej cieľovke 12-percentný share.
Lídrom bola Markíza aj v čase po 20:30, keď nasadila svoj aktuálny hit – komediálny seriál Horná Dolná. Ten znova dokázal vylepšiť svoje maximum v oboch hlavných cieľovkách. V komerčnej ho sledovalo 676-tisíc divákov (share 49,1 %), v univerzálnej 949-tisíc (41 %). Doterajšie maximá predstavovali 645-, respektíve 920-tisíc divákov. Horná Dolná bola aj tentoraz najsledovanejším programom dňa v oboch cieľovkách.
V rovnakom čase vysielané Divoké kone na Joj mali v pondelok priazeň 253-tisíc mladších divákov (18,7 %), v 12+ išlo o 537-tisíc ľudí (23,6 %).
Po návrate Paneláka menila Joj aj svoju podvečerného štruktúru. Z prime-timeu vysunula pred spravodajský blok tohtoročnú novinku Sladký život. Tej zas v slote o 18:00 uvoľnila miesto Súdna sieň so skorším začiatkom po 17:15.
V podvečernom nasadení však celebritná show oslabila, pondelkové vydanie sledovalo 120-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, pričom share bol na úrovni 12,6 percenta. V slote o 21:40 sa Sladký život držal nad 20-percentnými podielmi.
Slot po 18. hodine dlhodobo ovláda Markíza s iným denným seriálom Chlapi neplačú, ten aj v pondelok dosiahol nadpriemerné čísla, keď ho videlo 272-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Markíza mala v tom čase share 29,7 percenta. V 12+ evidovali Chlapi neplačú 516-tisíc divákov (31 %), Sladký život na Joj 209-tisíc (12,1 %).