Prvý úspech. Prvá epizóda nového sitcomu Markízy Priateľky (priemerný počet divákov 954 tisíc, rating 20,9 % / share 50,1 %) včera valcovala konkurenciu. Viac informácií.


 

Štvrtkový prime-time:

C.S.I.: Miami

Priateľky

Takí sme boli

Ordinácia v ružovej záhrade

Panelák

S.O.S.

Sonar

Prison Break

Rím


Denné relácie:

Ľudia na jednotku

5 proti 5

Hopla!


Panelák (repríza)


Televízne noviny (17:00)

Reflex

Televízne noviny

Televízne noviny Dnes

Krimi Noviny

Noviny

Správy STV

Noviny Plus

 

Sitcom vytvoril skvelú nábehovú krivku pre Ordináciu v ružovej záhrade (846 / 18,5 / 46,8), ktorá v novom neskoršom čase exceluje.

Nešťastný krok. Väčšinu divákov Jednotky STV nezaujímal včerajší špeciál Takí sme boli (239 / 5,2 / 12,6). Prvý kanál ho nasadil preto, lebo piatková epizóda sa mimoriadne vydarila a podľa tvorcov stačil nakrútený materiál na dva diely. Nešikovný krok zničil aj premiérovú epizódu SOS (270 / 5,9 / 15,6), oproti svojim bežným výsledkom skeč show prepadla pod priemer Jednotky pre zlú nábehovú krivku, ktorú nezabezpečil predchádzajúci program s úplne inou cieľovou skupinou.

Reprízové diely C.S.I. (325 / 7,1 / 17,4 ), ktorými je preplnená prime-time štruktúra Jojky, sa stabilizovali pod 18 percentným podielom, čo je nižší štandard ako pri premiérových epizódach.

Stále lepší. Joj sa opäť vyhla priamej konkurencii Ordinácie v ružovej záhrade tým, že po prvých štyroch minútach Paneláku (490 / 10,7 / 35,4) nasadila reklamný brejk, ktorý trval až do konca Ordinácie o 21:45. Joj tak šupla Panelák do času, kedy dedí divákov Ordinácie. Panelák si získava čoraz väčšiu obľubu a včera exceloval, priblížil sa k extrémne vysokému výsledku svojej premiéry. Včera dosiahnutý podiel je už štandardom Markízy.

Po desiatej. Sonar (101 / 2,2 / 9,3) na Jednotke je už synonymom programovej rezignácie. Markíza po desiatej neúspešne pokračovala filmom V zovretí strachu (279 / 6,1 / 31,7). V neskorý večer sa darilo len Joj, prvá z dvoch časti seriálu Prison Break (200 / 4,4 / 23,9) priniesla nadprimer, druhá (138 / 3,0 / 28,0) posunula výsledky ešte vyššie.

Markíza novým sitcomom odsunula Rím (91 / 2,0 / 28,5) až za 23:30, stále to nestačí na to, aby si našiel dostatok divákov.

Prime-time podiely. Markíza (44,3 %) včera nemala problém so štyridsiatkou, Joj (18,3 %) s pozíciou dvojky na trhu. Programové kroky STV priniesli Jednotke (14,6 %) smutný výsledok.

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.