Prvé vydanie seriálu Panelák na TV Joj, ktorý sa od aktuálne štartujúcej sezóny presunul do nového vysielacieho času o 21:30, dosiahlo v cieľovej skupine 12-54-ročných divákov trhový podiel 33,4 percenta.
Údaje o sledovanosti pondelkovej časti zverejnila televízia Joj v tlačovej správe. Pondelková prvá časť dosiahla rating 10 percent, čo zodpovedalo zhruba 330-tisíc mladším divákom pri obrazovkách.
Oproti prvej časti minulej sezóny, ktorú Joj zaradila 27. augusta 2012 o 20:20, zaznamenal seriál lepší štart – pred rokom rating dosiahol 8,7 percenta.
Panelák, dvanásta séria Zdroj: TV Joj
Joj do večerného slotu nazbierala všetkých fanúšikov seriálu - tí si totiž napokon nemohli pozrieť na menšom kanáli Plus podvečernú predpremiéru seriálu.
Joj v plánoch pôvodne avizovala skoršie vysielanie premiérových častí zhruba o 16:50. V uvedenom slote išli Simpsonovci a Kutyil s. r. o., od utorka bude na tomto mieste napokon televízia zaraďovať reprízy Paneláka z predchádzajúceho dňa.
Panelák sa stretol v pondelok v priamej konfrontácii s filmom Slunce, seno, erotika na Markíza, ktorý štartovala súčasne. Česká komédia mala podľa informácií, ktoré poskytla televízia, 212-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a podiel 26,4 percenta.
Výrazný podiel divákov po 21:40 si uchmatol aj menší kanál Markízy Doma, kde sa nadštandardne darí tureckej telenovele Sila. Pondelková časť mala rating 3,4 percenta v 12-54 a stanicu sledovalo 10,7 percenta mladších divákov, ktorí v tom čase boli pri obrazovkách. Nadpriemerný výkon dosiahla aj Plus so seriálmi C.S.I.: Kriminálka Miami o 20:30 (8,1 %) a C.S.I.: Kriminálka Las Vegas o 21:30 (7,3 %).
V prvej časti večera bolo jednoznačným lídrom na trhu Búrlivé víno, ktoré bolo opäť najsledovanejším programom dňa. Stabilne fungujúci seriál Markízy sledovalo 364-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 35,2 percenta.
Napriek tomu sa aj na vlajkovej lodi Markízy ešte prejavuje prázdninové obdobie – pondelkový rating na úrovni 11 percent bol nižší ako v čase pred letom, keď sa sledovanosť pohybovala okolo 14 percent.
Reality šou Vyvolení - Dom snov v pondelok na Joj vstúpila do druhej fázy, v ktorej sa už finalisti presúvajú na miesto, kde budú rekonštruovať vilu. Prvý hodinový záznam dosiahol v 12-54 sledovanosť sedem percent a trhový podiel 21,7 percenta, čo je výkon pod prime-timeovým priemerom Joj v minulej sezóne, no nad celodenným.
Joj komunikovala, že Vyvolení boli jednotkou na trhu v cieľovej skupine mladých mužov s podielom 30 percent, no presný vekový rozptyl nekonkretizovala.