Peoplemetre napokon ako najsledovanejším program stredy v cieľovke 12 – 54 vyhodnotili seriál Joj. Panelák sledovalo podľa informácií Mediálne.sk 213-tisíc divákov, trhový podiel dosiahol 21,1 percenta.

Po 21:00 začala divákov naberať Jednotka vysielajúca duel medzi Španielskom a Čile. Prvý polčas sledovalo 186-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (share 17,7 %) a 349-tisíc celkovo (18,7 %). Ešte sledovanejšie bolo druhé dejstvo po 22. hodine, ktoré pritiahlo 203-tisíc mladších divákov (21,8 %). V 12+ vyvrcholenie zápasu pozeralo 355-tisíc ľudí (22,5 %).

Grandfinále Hlasu Česko Slovenska, ktoré na Markíze trvalo až takmer do pol dvanástej v noci, sledovalo v 12 – 54 v priemere 201-tisíc divákov (rating 6,2 %).

Speváckej súťaži sa počas poslednej epizódy darilo striedavo – kým v prvej hodine si dokázala udržiavať pozíciu trhového lídra, po začiatku futbalové prenosu pozíciu uvoľnila. Naopak, v čase oznamovania víťaza po 23:15 pútala Markíza opäť pozornosť väčšiny divákov.

Licencovaný formát napokon zaznamenal v stredajšom konkurenčnom nastavení share 21,4 percenta, čo bolo druhé najnižšie číslo za celú druhú sériu.

Na porovnanie finálová epizóda formátu pred dvomi rokmi mala rating 11,2 percenta a trhový podiel 34,1 percenta. Formát bol vtedy nasadený počas nedieľ.

Celkový priemerný rating aktuálnej série Hlasu v 12 – 54 bez subformátu Rozhodnutie bol 8,9 percenta. Priemerný trhový podiel za 16 odvysielaných epizód činil 26,4 percenta.

Najsledovanejším zostalo úplne prvé vydanie z 5. marca, ktoré malo rating 12,9 percenta. Táto časť zaznamenala zároveň najvyšší share v rámci druhej série – 34,8 percenta.

Záujem o spevácku súťaž však postupne klesal a pri posledných štyroch častiach, ktorými boli živé prenosy, sa share ani raz nedostal cez 22 percent. Podobne bol na tom X Factor na Joj, ktorý takisto najslabšie čísla dosahoval počas záverečných kôl. Konkurenčná súťaž finišovala ešte 25. mája a v sumáre dosiahla priemerný trhový podiel 23,9 percenta.