Piatok 27. júl 2012
Niekoľkohodinový Otvárací ceremoniál LOH 2012 Londýn priniesol verejnoprávnej Jednotke v piatok večer mimoriadne vysokú sledovanosť. V primárnej cieľovej skupine 12+ dosiahol rating 9,1 % a trhový podiel 43,2 %. Sledovalo ho 430-tisíc divákov. Medzi mladšími divákmi z cieľovej skupiny 12-54 zaznamenal priamy prenos rating 7,2 % a podiel 39,9 %. Začal pred 22:00 a trval až takmer do 02:00.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v 12-54 bola podľa tlačovej správy komédia Román pro muže (7,5 % / 28,0 % v 12-54) na Markíze, ktorá sa s otváracím ceremoniálom olympiády prekrývala iba približne polhodinu. Porazila neuspokojivo výkonný film Othello - vášeň, žiarlivosť a zrada (4,3 % / 16,0 % v 12-54) na TV Joj.
Nasledujúce snímky Pomsta Jackieho Chana (3,1 % / 16,4 % v 12-54) na Markíze a Povedz, že to tak nie je (2,0 % / 9,3 % v 12-54) na Joj už v priamej konkurencii otváracieho ceremoniálu prepadli.
Jednotka piatkový večer odštartovala podpriemerne výkonnou reprízou hudobnej šou Legendy popu (7,7 % v 12+ a 7,5 % v 12-54).
V jej konkurencii sa ešte menším staniciam Doma a Plus darilo nadpriemerne, Doma odvysielala dvojporciu seriálu Larina voľba (6,5 % a 6,6 % v 12-54) a Plus seriál C.S.I.: Kriminálka Miami (5,4 % v 12-54) a šou Faktor strachu (6,8 % v 12-54). Po 22:00 už Doma neuspela s romantikou Harlequin: Zabudnúť je ťažké (2,4 % v 12-54) a Plus s titulom Falošná grófka (2,8 % v 12-54).
Najsledovanejším spravodajstvom boli Noviny TV Joj (6,9 % / 38,3 % v 12-54) pred Televíznymi novinami (5,6 % / 33,1 % v 12-54) na Markíze.
Celodenný podiel Jednotky sa vďaka otváraciemu ceremoniálu vyšplhal na hodnotu 16,2 % v 12+ a 14,7 % v 12-54.
Sobota 28. júl 2012
Najsledovanejším programom dňa bola v sobotu podľa tlačovej správy premiérová cestovateľská šou Vo štvorici po Slovensku (6,4 % / 27,3 % v 12-54) na Markíze. Predchádzala jej tradične neúspešná reality šou Pláž 33 (4,9 % / 21,1 % v 12-54).
Zdroj: TV Markíza
Pláži 33 napriek výrazne podpriemernému výkonu tesne podľahol konkurenčný film V mene kráľa (4,9 % / 20,8 % v 12-54) na Joj. Ešte vlažnejší výkon zaznamenala nasledujúca snímka Operácia Zlomený šíp (2,7 % / 17,2 % v 12-54).
Jednotke sa darilo nadpriemerne so strihovou reláciou Pošta pre teba - Návraty (14,2 % v 12+ a 6,5 % v 12-54) a aspoň štandard stanice obhájil film Skutočný príbeh: Ukradnutá identita (9,1 % v 12+ a 7,5 % v 12-54).
Nadpriemerné výkony zaznamenali aj menšie stanice, Doma odvysielala romantické filmy Barbara Woodová: Karibské tajomstvo (6,9 % v 12-54) a Rosamunde Pilcherová: Keď zvíťazí láska (6,9 % v 12-54), Plus snímku Pomsta čierneho korzára (6,2 % v 12-54) a dvojporciu erotickej relácie Črepiny s hviezdičkou (5,1 % a 7,6 % % v 12-54).
Najsledovanejším spravodajstvom boli boli Televízne noviny (5,2 % / 34,7 % v 12-54) na Markíze, ktoré porazili Noviny TV Joj (4,9 % / 31,3 % v 12-54).
Nedeľa 29. júl 2012
V nedeľu večer sa s filmovou ponukou nedarilo Markíze ani Joj. Markíza odvysielala tituly Ťažký zločin (7,9 % / 24,6 % v 12-54) a Chladná pomsta (3,3 % / 22,8 % v 12-54), Joj ponúkla Dračie vojny (6,2 % / 19,1 % v 12-54) a Insomniu (3,3 % / 19,1 % v 12-54).
Verejnoprávna Jednotka zaznamenala mierny podpriemer s dvojdielnou historickou drámou Jana z Arku (8,0 % a 7,6 % v 12+ / 6,2 % a 7,1 % v 12-54). Na Dvojke uspel večerný blok olympijského vysielania (7,2 % v 12+ a 7,1 % v 12-54).
Zdroj: TV Joj
Stanici Doma sa darilo s reprízovou šou Talentmania (6,9 % v 12-54) a filmom Núdzový východ (6,6 % v 12-54). Plus odštartovala večer slabo so starším českým seriálom Sanitka (3,9 % v 12-54), polepšila si až s takiež staršou českou komédiou Babičky dobíjejte přesně! (6,4 % v 12-54).
Najsledovanejším spravodajstvom boli boli Televízne noviny (8,4 % / 33,6 % v 12-54) na Markíze, ktoré s miernym odstupom porazili Noviny TV Joj (8,2 % / 31,1 % v 12-54). Celkovo najúspešnejším programom dňa bolo Najlepšie Počasie (9,6 % / 32,1 % v 12-54) na Joj.
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.