Druhú časť komediálneho seriálu Autoškola sledovalo na Markíze 238-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov, čo znamenalo trhový podiel 20,9 percenta. V 12+ mala tohtoročná novinka 322-tisíc divákov (14,6 %).
Autoškola nebola lídrom u mladých ako pred týždňom pri prvej časti, na čelo sa dostalo tesne Inkognito, ktoré na Joj uprednostnilo 244-tisíc mladších divákov (21,8 %). V univerzálnej cieľovke 12+ bol náskok Joj výraznejšie – celkovo oslovo 540-tisíc divákov (24,8 %).
Jednotka vysielala v pondelok večer film Bola si už na mesiaci?, ktorý si pozrelo 265-tisíc divákov (13,1 %), z toho 123-tisíc v komerčnej cieľovke (11,8 %).
V pondelok sa do vysielania vrátil aj podvečerný seriál Markízy Oteckovia, ktorý si drží nadpriemerne čísla. Pri prvej tohtoročnej časti mal 361-tisíc divákov v komerčnej cieľovke, čo znamenalo share 38,4 percenta. U mladých išlo o najsledovanejší program dňa. V 12+ seriál sledovalo 566-tisíc divákov (30,3 %).
Oteckovia priniesli oslabenie pre podvečerné formáty Joj. IQ Taxi so začiatkom po 18:20 sledovalo 100-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,3 %) a 228-tisíc v 12+ (11,9 %).
Záchranári, ktorí štartovali o polhodinu skôr ako Oteckovia – o 17:25, mali 107-tisicí divákov v komerčnej cieľovke (13,7 %) a 209-tisíc celkovo (12,9 %).