Markíza dlho hľadala vhodný formát do slotu po 18. hodine pred spravodajstvo, s Oteckami podľa čísel sledovanosti boduje.
Utorkový diel dosiahol v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 doteraz najvyšší trhový podiel 38 percent. Seriál sledovalo 367-tisíc mladších divákov, druhý najvyšší počet od nasadenia novinky na začiatku roka.
Oteckovia boli v utorok u mladšieho publika, pre ktoré komerčné televízie stavajú program, najsledovanejším programom dňa. Prekonali tak aj výkonnosť všetkých spravodajských relácií a večerných programov. Ani jeden z nich nebol nad 300-tisícovou hranicou.
Markíza sa výkonnosťou Oteckov chváli pravidelne, v slote seriál poráža šou Moja mama varí lepšia ako tvoja na Joj. Tá mala v utorok v komerčnej cieľovke share 14,9 percenta (142-tisíc divákov).
Oteckov sledovalo celkovo 547-tisíc ľudí (28,8 %), kulinársku game show na Joj v 12+ 317-tisíc (16,9 %). Seriál Markízy je najsilnejší v mikrocieľovke žien 12 – 24, kde mal v utorok share 59,3 percenta.
Silný nábeh od Oteckov prináša Markíze želaný efekt v ďalšej časti dňa – vyššiu sledovanosť spravodajského bloku a zvyšku prime-timeu. V utorok viedla aj so Šťastným domovom, ktorý bol po 20:30 takisto lídrom.
Licencovaný formát na Markíze sledovalo 285-tisíc mladších divákov (25,3 %) a 448-tisíc 12+ (20,6 %). Aj tento program zaznamenal svoj dosiaľ najvyšší trhový podiel.
Cestu k rekordu otvorila šou aj ponuka Joj, ktorej sa nedarí s pôvodným seriálom Vlci. Tohtoročná novinka spadla na podpriemerný podiel 10,3 percenta v komerčnej cieľovke, v utorok seriál videlo 115-tisíc mladších divákov. V 12+ ich bolo 300-tisíc (13,9 %).
Vlkov vysiela Joj už iba raz týždenne. Na stredy od 21. februára vracia komediálny seriál Prázdniny, ktorý bude dávať dvakrát týždenne – aj v piatok.