Sledovanejší bol prvý polčas po 17:50, ktorý videlo 778-tisíc divákov, trhový priemer Jednotky v 12+ dosiahol 50,7 percenta. V 12 – 54 si futbal zaplo 427-tisíc divákov pri podiele 52,6 percenta.

Druhému polčasu po 19. hodine namerali peoplemetre v komerčnej cieľovke 12 – 54 rovnakú sledovanosť – 427-tisíc divákov (46,5 %), v 12+ to bolo 732-tisíc divákov (41,8 %).

Jednotka bola lídrom v 12+ aj s večerným osemfinále Maďarsko – Belgicko. Zápas po 21. hodine sledovalo 372-tisíc divákov (18,7 %), z toho 189-tisíc mladších (16,6 %). Druhý polčas po 22:00 zaujal 352-tisíc divákov (21,3 %), do komerčnej cieľovky spadalo 207-tisíc z nich (21,3 %).

Medzi komerčnými stanicami mala tesne navrch v nedeľu večer Joj s filmom Cesta do krajiny Oz, ktorý sledovalo 210-tisíc divákov (22 %). V 12+ mala snímka 282-tisícové publikum (17 %). Markíza po 20:30 nasadila film Dobrodružstvo s mojím ex, vybralo si ho 203-tisíc mladších divákov (18,8 %) a 324-tisíc v 12+ (17,2 %).

S futbalom dominovala Jednotka aj v sobotu večer. Osemfinále medzi Portugalskom a Chorvátskom bolo najsledovanejším programom dňa. Najviac divákov mal zápas po 22. hodine – od druhého polčasu a ďalej počas predĺženia, keď prenos sledovalo 407-tisíc ľudí (30,3 %), z toho 218-tisíc v 12 – 54 (28,8 %). Prvý polčas od 20:50 sledovalo 315-tisíc divákov (21,1 %), mladších bolo 147-tisíc (18,9 %).

Víkend s vydareným počasím neprial komerčným staniciam – Markíza mala v sobotu s komédiou Bridget Jonesová: S rozumom v koncoch 138-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,6 %), v 12+ ich bolo 199-tisíc (13,5 %). Joj nasadila dobrodružný film Pí a jeho život, zvolilo si ho 100-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,9 %) a 169-tisíc celkovo (11,8 %).

V piatok bolo na futbalovom Eure voľno, čo v prime-time otvorilo cestu komerčným staniciam, hoci aj v tomto prípade bolo divákov pri televízoroch pomenej. Markíza bola večer lídrom s českým filmom Život je život, ktorý zaujal 141-tisíc mladších divákov (18 %), Joj so snímkou Armageddon oslovila 112-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,7 %). Jednotka mala s reprízou silvestrovského Nikto nie je dokonalý 96-tisíc mladších divákov (12,3 %).

V univerzálnej cieľovke bolo poradie odlišné – navrch malo Nikto nie je dokonalý s 275-tisíc divákmi (18,8 %), Markíza získala s filmom dovedna 221-tisíc divákov (15,2 %), Armageddon na Joj trvajúci až za polnoc 156-tisíc (12,2 %).

Najsledovanejším programom dňa boli u mladých Športové noviny na Markíze so 167-tisíc divákmi (25,6 %). V 12+ videlo športový súhrn 298-tisíc divákov (22,8 %).