Po takmer roku sa včera významne zmenilo konkurenčné nastavenie v prime-time. Markíza po ukončení tureckej telenovely Tisíc a jedna noc vrátila na 20:00 svoj pôvodný seriál Ordinácia v ružovej záhrade, ktorý sa tak dostal do priameho súboja s denným seriálom Panelák na Joj.
Bez konkurencie tureckej romantiky sa Panelák (12,0 % / 33,9 % v 12-54) podľa informácií Mediálne.sk stal trhovou jednotkou s najvyššou sledovanosťou i trhovým podielom aktuálnej série. Markíza s Ordináciou v ružovej záhrade (9,0 % / 25,5 % v 12-54) klesla do podpriemeru stanice.
Zdroj: TV Joj
V čase vysielania českej gastronomickej šou Áno, šéfe! (7,9 % / 24,9 % v 12-54) na Joj už bola Markíza s druhým večerným dielom Ordinácie v ružovej záhrade (8,8 % / 25,8 % v 12-54) lídrom, avšak naďalej s rovnako podpriemerným trhovým podielom.
Po 22:00 Markíza operatívne zmenila programovú štruktúru, miesto pôvodne plánovaných Nočných Televíznych novín a seriálu NCIS nasadila premiéru filmu Tehotné v šestnástich (29,2 % v 12-54). V čase jeho vysielania odštartovala Joj úvodný diel nového animovaného seriálu pre dospelých Lokal TV (23,2 % v 12-54).
Výkony programov medzi 21:00 a 23:00 mohol ovplyvniť atraktívny futbalový zápas Athletic club Bilbao - ŠK Slovan Bratislava na Dvojke STV, ktorého jednotlivé polčasy zaznamenali v 12-54 vysoko nadpriemerné trhové podiely 9,6 % a 14,3 %.
Zdroj: TV Joj
Verejnoprávna Jednotka STV v prime-time pokračovala s podpriemerne výkonnou dramatickou minisériou Večne mladí (5,2 % v 12+ a 3,5 % v 12-54). Svoj doposiaľ najlepší výkon zaznamenal nasledujúci gastronomický bedeker Nebíčko v papuľke (7,3 % v 12+ a 6,2 % v 12-54), ktorému pomohli dlhé reklamné brejky na Markíze a Joj.
Po 20:00 sa darilo menším staniciam, uspela Plus s niekoľkonásobnou reprízou filmu Dvaja machri medzi nebom a peklom (6,6 % v 12-54) aj ženská Doma so seriálom Dr. House (5,9 % v 12-54). Neskôr Doma prečíslila s tureckou telenovelou V objatí hodvábu (5,1 % a 7,7 % v 12-54) druhý večerný film Dobrodružstvo Poseidona (4,1 % v 12-54) na Plus.
Markíza včera dosiahla v strategickej cieľovke 12-54 celodenný trhový podiel 30,7 % a Joj 23,8 %. V prime-time od seba Markízu (30,9 % v 12-54) a Joj (29,9 % v 12-54) delil jeden percentný bod.
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.