Ordinácia stále nefunguje, 5 proti 5 sa ujalo aj večer

Zdroj: TV Markíza

Ordinácii v ružovej záhrade sa nedarí zvrátiť negatívny vývoj sledovanosti. Včerajší diel si podľa informácií Mediálne.sk pozrelo na Markíze podpriemerných 19,2 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54. Ešte slabšie výsledky okolo 15 % zaznamenali nasledujúci seriál Mesto tieňov 2 a Nočné Televízne noviny.

Trhovým lídrom bola podľa zaslaného prehľadu sledovanosti celý večer televízia Joj so seriálmi Panelák (13,2 % / 33,0 % v 12-54), Kosti (28,2 % v 12-54), Nevinní (31,5 % v 12-54) a Lovci väzňov (25,5 % v 12-54). Panelák bol zároveň najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v 12-54 Noviny TV Joj s ratingom 13,8 % a podielom 37,6 %. Konkurenčné Televízne noviny na Markíze zaznamenali podľa informácií Mediálne.sk takmer identické hodnoty, nižšie o približne pol percentného bodu. Prekrývali sa tiež s nadpriemerne výkonnou reláciou Krimi (10,9 % / 31,4 % v 12-54) na Joj.

Ordinácia stále nefunguje, 5 proti 5 sa ujalo aj večer

Ženská stanica Doma tradične uspela s tureckým seriálom Sultán (12,6 % v 12-54), pôvodnou romantikou Druhý dych (19,7 % v 12-54) a tureckou telenovelou V objatí hodvábu (10,2 % v 12-54). Konkurenčná televízia Plus výrazne zaostala s filmami James Bond: Diamanty sú večné (4,5 % v 12-54) a Krvavý úsvit (5,1 % v 12-54).

Verejnoprávna Jednotka STV dosiahla opäť nadpriemerný výkon so súťažou 5 proti 5 špeciál (9,7 % v 12+ a 8,9 % v 12-54), uspel aj nasledujúci dokumentárny seriál Top Star Extra (8,6 % v 12+ a 7,5 % v 12-54, klasicky sa však nedarilo seriálu Dr. House (3,8 % v 12+ a 3,2 % v 12-54. Sledovanosť včera večer mierne ovplyvnila aj Dvojka s futbalovým zápasom Ajax Amsterdam - Manchester United (3,3 % a 5,6 % v 12+ / 2,9 % a 5,6 % v 12-54) z Európskej ligy.

Podvečer bola podľa informácií z televízie Joj opäť jednotkou na trhu Súdna sieň (26,8 % v 12-54), konkurenčnú šou Bez servítky si na Markíze pozrelo podpriemerných 21,5 % mladších divákov. Stabilne úspešná je rodinná súťaž 5 proti 5 (18,0 % v 12+ a 16,9 % v 12-54) na Jednotke.

TV Joj bola opäť celodenne (26,9 % v 12-54) i v prime-time (31,3 % v 12-54) trhovým lídrom. Markíza v hlavnom vysielacom čase zaostala o takmer desať percentných bodov, celodenne o vyše tri. Jej výkon čiastočne vyvažovala sesterská Doma, ktorá sa v prime-time vyšplhala na hodnotu 10 % v strategickej cieľovke 12-54 a bola celodennou trhovou trojkou.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.