Ooops! Načierno začína pod priemerom Jednotky Slovenskej televízie. Nová skeč šou, ktorá nadväzuje na dobre prijatú, ale málo sledovanú reláciu Markízy, beží už druhý týždeň s podielmi nad 10 %. Priemer Jednotky je približne o štyri percentné body vyšší.
Týždenník, nasadený na štvrtkový late-prime, je kombináciou skečov zo skromného štúdiového prostredia s divákmi a nahratých scénok. Program si režírujú sami tvorcovia - Svetozár Malachovský a René Štúr. Ide o jeden z mála nových programov STV, ktorý si vyrába interne.
Zdroj: Vysielanie Jednotky STV
Relácia sa začína po nadpriemerných reprízach Senzi Senzusu. Z dedenia však nemôže príliš vyťažiť, ani keby majú obe relácie zhodných divákov. Keďže STV nemôže prerušovať relácie reklamou, najmä v prime-time jednotlivé programy oddeľujú často aj desaťminútové pauzy.
Skeč šou má v štruktúre miesto oproti štandardne silnej Markíze (N.C.I.S.) a nadpriemernej Joj (Odsúdené a Mafstory).
Na Markíze dokázalo Ooops! šplhať na podiely nad 20 %. Najsledovanejšej televízii s podielom okolo 30 % to však nestačí.
Jednotka už vychovala jednu skeč šou: SOS v najlepších časoch, v sezóne 2006/2007, priťahovala v prime-time stabilne nad 20 % divákov. Vtedy však bola na tejto úrovni aj celková sledovanosť Jednotky.