Menšia stanica Markízy mala v strategickej cieľovke 12 – 54 podiel 7,5 percenta, v prime-time dosiahla 10,4 percenta.

Štvrté miesto patrilo v stredu Dvojke (v 12 – 54 celodenne 6,1 %), vysielajúcej takisto prenosy z olympiády, Jednotka bola u mladších divákov až trhovou šestkou (4,7 %) za Plus (5,1 %).

Z hokejového duelu na Dajto bolo najsledovanejšia posledná tretina vysielaná po 19:40, ktorú podľa informácií Mediálne.sk sledovalo 265-tisíc mladších divákov a zhruba 380-tisíc nad 12 rokov.

Táto časť zápasu sa tak stala v komerčnej cieľovke štvrtým najsledovanejším programom dňa – za Búrlivým vínom, Televíznymi novinami a Počasím na Markíze.

V čase vysielania mala tretia tretina hokeja trhový podiel 21,6 percenta, pričom trvala asi do 20:20, vysielala sa tak počas poslednej časti spravodajských blokov najväčších komerčných staníc, ktoré sú hojne presiaknuté reklamou.

Pri spriemerovaní troch tretín sledovalo súboj Čechov so Švédmi 224-tisíc divákov z mladšej cieľovky, v 12+ to bolo 313-tisíc ľudí. Priamy prenos z hokeja si „požičal“ divákov aj od ostatných staníc Markízy – Športové noviny tak mali tentoraz share len 19,8 percenta, Televízne noviny 30,3 percenta.

Búrlivé víno ako najsledovanejší program stredy videlo 400-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,2 percenta. Celkovo seriál Markízy sledovalo 806-tisíc ľudí. Panelák na Joj si zvolilo 359-tisíc divákov, z toho 250-tisíc bolo z cieľovky 12 – 54.

Štvrtkový prvý zápas slovenskej hokejovej reprezentácie vysiela Markíza na hlavnom kanáli od 13:10.