Web sa presťahoval na adresu televiziasenzi.sk, definitívne sa tak odčlenil od TV Joj, ktorej v minulosti patril polovičný podiel v akciovke Senzi, ktorá stanicu prevádzkuje.
Vlani zvyšných 50 percent vo firme získala spoločnosť Nunez NFE režiséra Petra Núñeza, podľa výročnej správy Joj Media House vyšiel obchod na 10-tisíc eur. Licenciu na vysielanie stanice stále drží Mac TV, ktorej patria aj oprávnenia na vysielanie staníc Joj Group s výnimkou Joj Cinema, registrovanej v Česku cez spoločnosť Doneal.
Senzi sa aktuálne prezentuje novým webom v responzívnom dizajne. Vznikol v spolupráci so spoločnosťou Peknelogo.sk patriacou pod agentúru VIPmedia. S tou Senzi podľa tlačovej správy spolupracuje dlhšie – stoja za ňou jeden z moderátorov stanice Norbert Mészároš a Branislav Kiss. VIPmedia okrem iného zastupuje niekoľkých umelcov, ktorých poznajú aj diváci Senzi.
Televízia informovala, že v budúcnosti pripravuje aj ďalšie novinky. „Súvisieť budú so zmenou štruktúry, ale aj s redizajnom,“ napísala.
Práve N. Mészároš za Senzi aktuálne hovorí, v e-mailove komunikácii však nespresnil, štruktúra čoho sa má meniť, ani v akom časovom rámci majú zmeny nastať. Zároveň neuviedol, kto je riaditeľom televízie, prípadne v jej vedení, potvrdil však, že projekt má naďalej pod sebou akciovka Senzi. „Pokiaľ ide o ďalšie otázky, tie zatiaľ nechceme komunikovať. Budú predmetom ďalšej komunikácie, o čom vás budeme informovať,“ dodal.
Nový livestream na webe má Senzi zabezpečený externe v spolupráci s operátorom Antik Telecom. Na stránke zatiaľ nie je program stanice. Medzi reláciami figuruje aj formát Hráme na želanie, pri ktorom je informácia, že bol od februára pozastavený.
Súčasťou biznis modelu stanice boli aj priame platby od divákov, ktorí si za poplatok mohli nechať zahrať vo vysielaní pesničku napríklad pri jubileu blízkych. Momentálne televízia promuje možnosť reklamy a telehshopingu vo svojom vysielaní. Zároveň ponúka živé vystúpenie svojich tvárí na akciách. S interpretmi sa televízia vydá aj na Senzi TV Show, avizuje júnové termíny v Banskej Bystrici, Žiline, Košiciach a Leviciach.
Senzi sa prezentuje ako najsledovanejšia šlágrová televízia na Slovensku. Prakticky identický koncept má česká Šlágr TV, ako aj Barrandov Muzika, v ktorej má P. Núñez takisto podiel (49 %).