Access-prime. Komerčné televízie si konečne mohli vydýchnuť, prestal ich totiž obmedzovať verejnoprávny valec sledovanosti v podobe prenosov z domácej hokejovej extraligy. Aspoň vo štvrtok ich však na Dvojke STV nahradil jeden z prípravných zápasov slovenskej hokejovej reprezentácie pred blížiacimi sa majstrovstvami sveta. Vo svojej druhej tretine sa priblížil k 20 percentnému trhovému podielu.
Televízne noviny o 17:00 sa na Markíze stabilizovali s trhovým podielom tesne pod 40 %, s výnimkou hokejového štvrtka, kedy klesli na 33,2 %. Ako veľký problém sa už dlhšie javí bulvárny magazín Reflex (25 - 31 %), ktorý sa k priemeru televízie počas celého týždňa ani len nepriblížil.
Repríze denného seriálu Panelák (13 - 19 %) sa začína na Joj dariť čoraz lepšie, s výnimkou štvrtkového oslabenia hokejom dosahuje minimálne priemer televízie. Jednotka sa naďalej teší z nemeckého seriálu Sila lásky (33 - 40 %) i rodinnej súťaže 5 proti 5 (20 - 24 %).
Off-time 16. týždeň:
• Problémy Reflexu pretrvávajú
• Alias aj Kobra 11 naďalej nefungujú
• Paneláku sa začína dariť aj v repríze
• Kvízy vysielané na Joj po 15:00 rastú
• Ranč pri zelenej sedme a Dr. Quiz nemajú na Silu lásky
• Teleráno nedáva šancu konkurenčným ranným reláciám
Popoludní. Americký seriál Alias Markíze (24 - 29 %) naďalej konštantne prepadáva, rovnako aj jeho nasledovník - nemecká Kobra 11 (24 - 26 %), ktorá mala byť záchranou za nefungujúci seriál Bez stopy. TV Joj sa po pätnástej uchytili kvízy Vojna slov (18 - 21 %) a Páli vám to? (20 - 26 %). Jednotku popoludní stále ťahá ku dnu seriál Hviezdna loď Galactica (8 - 12 %), rekordy netrhajú ani Ranč Pri zelenej sedme (10 - 16 %) a Dr. Quiz (13 - 18 %).
Dopoludnia. Na Markíze ešte prežíva fenomén silných telenoviel v ranných hodinách vďaka repríze série Macocha (42 - 54 %), vďaka čomu má televízia pre seba približne polovicu trhu od štartu Telerána o šiestej, následnej reprízy Reflexu (41 - 50 %) až do konca dvojslotu pre telenovelu po desiatej hodine. Nadväzujúce filmy (28 - 35 %) dosahujú zväčša priemerné výsledky.
Varí vám to (13 - 20 %) Andreja Bičana už na TV Joj nie je takým ranným trhákom, ako v minulosti, štýlom striedavo-oblačno sa darí aj starším recyklovaným kriminálkam Derrick (11 - 17 %) a Matlock (13 - 20 %). Jednotka ponúka zväčša okolo desiatky prepadávajúce dokumentárne seriály a filmy s kolísavou sledovanosťou (13 - 17 %).
Ráno. Teleráno (49 - 65 %) na Markíze bezkonkurenčne drví konkurenčné ranné programy, ktorými sú Ranné Noviny (12 - 17 %) na Joj a Ranný magazín (8 - 12 %) na Jednotke.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.