Ochrancov, v ktorých sa v úlohách mediátorov riešiacich spory dohodou predstavia aj viaceré tváre zo Súdnej siene, uviedla televízia Joj vo vysielacom čase pôvodnej court show. Tá sa dosiaľ vysielala podvečer v dvojporcii, nový formát od pondelka nahradil druhý diel vysielaný pred spravodajským blokom.

Prvú časť novinky sledovalo podľa informácií Mediálne.sk zhruba 180-tisíc divákov z cieľovke skupiny 12 – 54. Trhový podiel dosiahol 19,3 percenta, čo už bol z hľadiska celodenného výkonu Joj v posledných týždňoch nadpriemerný výsledok. V univerzálnej cieľovke 12+ prekročili Ochrancovia 20-percentnú hranicu – dovedna mali 360-tisíc divákov.

Výkon nového formátu bol lepší ako priemerný podiel Súdnej siene, ktorá sa aj po 18:00 opätovne vysielala od 29. januára po odsune seriálu Klan na menšiu stanicu Plus.

Epizódy Súdnej siene odvysielané od konca januára do 28. februára mali u mladších divákov v slote priemerný podiel na úrovni 14,5 percenta, hoci posledné dve časti vysielané minulý týždeň vo štvrtok a v piatok o šiestej podvečer mali vyše 17 percent. 

Trhovým lídrom napriek mierne zlepšenému výkonu Joj zostala podvečer opäť Markíza, ktorej pred Televíznymi novinami naďalej nadštandardne funguje pôvodný seriál Chlapi neplačú. Pondelkový diel sledovalo 290-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a 550-tisíc celkovo. Share Markízy v 12 – 54 bol počas seriálu 31,4 percenta.

Nastavenie trhu sa nemení ani v hlavnom vysielacom čase. Búrlivé víno malo v pondelok rating 12,2 percenta (403-tisíc divákov v 12 – 54) pri podiele 32,7 percenta, Panelák na Joj rating 7,9 percenta (262-tisíc divákov v 12 – 54) a podiel 21,1 percenta.

Záujem o program komerčných staníc bol nižší po 21:40, keď sa proti sebe stretli Rodinné prípady a Kukátko. Navrch mala tesne scripted-reality séria Markízy, ktorej na to stačilo 18 percent trhu. Javiskový sitcom na Joj zaujal 15,6 percenta mladších divákov, ktorí v tom čase boli pri televízoroch.

Najsledovanejším programom dňa zostali Televízne noviny na Markíze s ratingom 13,2 percenta. Hlavná spravodajská relácia komerčného lídra mala podiel 39,6 percenta u divákov od 12 do 54 rokov, pre ktorých Markíza a Joj skladajú programovú štruktúru.