rtvs_logo_oficialne
rtvs_logo_oficialne

Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) bude mať od 1. septembra 2012 nového šéfa obchodu.

Ľuboš Černák, súčasný riaditeľ a konateľ dcérskej spoločnosti Media RTVS, ktorá pre telerozhlas predáva reklamu, na jeseň v tejto pozícii skončí.  

Nástupcom Černáka bude Martin Hauptvogel, ktorý v minulosti pracoval na rovnakej pozícii v Markíze. Na štvrtkovom zasadnutí Rady RTVS to oznámil nový generálny riaditeľ telerozhlasu Václav Mika, ktorý s Hauptvogelom pracoval práve v Markíze.

Obchod v RTVS povedie človek z Markízy a Jemných Melódií

Hauptvogel zastával post šéfa obchodu (riaditeľa Centra reklamy) od januára 2006 do januára 2011. Markíza potvrdila jeho odchod koncom roka 2010, keď zároveň potvrdila návrat Mateja Ribanského na túto pozíciu.

Predtým Hauptvogel pôsobil v Markíze ako obchodný manažér a od júla 1998 do júna 2001 bol obchodným a marketingovým riaditeľom vydavateľstva TV Tip. Naposledy od marca do júna 2011 zastával funkciu generálneho riaditeľa rádia Jemné Melódie, kde po vzájomnej dohode skončil ešte v skúšobnej dobe.

Media RTVS je dcérskou spoločnosťou RTVS a vyhradným predajcom reklamného priestoru Slovenského rozhlasu a Slovenskej televízie.

Po spojení televízie a rozhlasu a zvolení prvej riaditeľky Miloslavy Zemkovej mal predaj reklamy na starosti Ľubor Košút, koncom minulého roka z inštitúcie odišiel.

Doterajšími členmi tímu Václava Miku sú riaditeľka Sekcie generálneho riaditeľa a jeho zástupkyňa pre organizačnú zložku STV Daniela Migrová a programová poradkyňa Darina Kyselová, ktorá dozerá na vývoj programov a má na starosti analýzy výkonnosti a mapovaciu štúdiu jednotlivých programových služieb RTVS.